Kredi kartlarım bomboş kaldı. Baya içerdeyim ama pişman değilim 😀 Çünkü her şeyi yarın alacağımdan ucuza aldım ve minik faizlerle vakit kazanıyorum 🙂 (Fakir tesellisi)
Sanal kart kullanabilmek için sembolik bi kredi kartım vardı 2500 tl limitli ama şu adamın birkaç videosunu izledikten sonra kredi kartı limitini maksimum limitime yükselttim. Dedikleri mantıklı geldi uygulamaya çalışacağım.
Normalde egonomi iyi giderken enflasyonun tek hanelilerde oldupu gerçek zamanlarda kkartı sadece cüzdanımda yer kaplayan bir şeydi. Şuan neredeyse 40000e yakın limitim dolu. Aslında yine peşin harcıyorum gibi ama kredi kartından işlemi geçip olabilecek en çok taksite bölüyorum(vade farksız) ve elimde o iş için ayırdığım nakiti yatırım araçlarında değerlendiriyorum. Yapacak bir şey yok sistem bunu istiyor. İhtiyaçlarımı önceden planlayıp taksite giriyorum mesela az önce yeni taşınacağım(muhtemelen seneye şubatta) ev için perdeciyle anlaştım. Kredi kartına taksitle alıyorum her şeyi😀
kredi kartsız 8. sene bitmek üzere.
Gerçek bilge kredi kartı kullanmayandır bence.
Gerçek bilge bütün kampanyaları aklında tutandır ahhdhshdhs
Kredi kartlarım bomboş kaldı. Baya içerdeyim ama pişman değilim 😀 Çünkü her şeyi yarın alacağımdan ucuza aldım ve minik faizlerle vakit kazanıyorum 🙂 (Fakir tesellisi)
Her gün indirim günü, her gün yarından ucuz
Sanal kart kullanabilmek için sembolik bi kredi kartım vardı 2500 tl limitli ama şu adamın birkaç videosunu izledikten sonra kredi kartı limitini maksimum limitime yükselttim. Dedikleri mantıklı geldi uygulamaya çalışacağım.
https://www.youtube.com/watch?v=-qGO_w8BETo
Normalde egonomi iyi giderken enflasyonun tek hanelilerde oldupu gerçek zamanlarda kkartı sadece cüzdanımda yer kaplayan bir şeydi. Şuan neredeyse 40000e yakın limitim dolu. Aslında yine peşin harcıyorum gibi ama kredi kartından işlemi geçip olabilecek en çok taksite bölüyorum(vade farksız) ve elimde o iş için ayırdığım nakiti yatırım araçlarında değerlendiriyorum. Yapacak bir şey yok sistem bunu istiyor. İhtiyaçlarımı önceden planlayıp taksite giriyorum mesela az önce yeni taşınacağım(muhtemelen seneye şubatta) ev için perdeciyle anlaştım. Kredi kartına taksitle alıyorum her şeyi😀
Mantıklı. Paranın bi değeri yok.