Teknoseyir gündemi
#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancıSon bir saat içinde 239 ziyaretçi, 83 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

bu ne abi nasıl oluyor bu 😀
Bir de PowerPointçiler var.... VBA (diyorum ya Excel MS'in en iyi işi diye, gerisi fasa fiso)...
Kardeş payında var -ya "ulan ne karılar var" işte burda "ulan ne manyaklar var" demek yerinde oluyor.
yılan oyununu anca yaptım ben şuna bak
vay acik mert korkusuz.