Bu ara çok fazla MG ev görüyorum bizim site çevresinde de çoğaldılar sanki, gittiğim yerlerde de karşıma çıkıyor. Geleceği var ama bakalım.
https://www.mg-turkey.com/tr/
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şarj işini nasıl çözüyorlar?
Bizim sitede otoparkın bazı katlarında zaten yerler vardı. Sonra hızlı şarj için bir şeyler yaptılar ama tam detayını bilmiyorum benim sık kullandığıö katta bir tane yer var orada da priz var o kadar. Diğerleri farklı ama bir ara çıkar incelerim
MG ev ne ki?
İngiliz(imgilizdi en son satmadılarsa bi yere) MG firmasının elektrikli arabası.
@ozturka @kananjarrus ev bir şeyin kısaltması sanırım, elektrik volt vs. gibi. Ben ev sandım direkt onu. 😀
@alipektas aynen e.v. electric vehicle. gamsızla karışmasın diye onu ekledim
@kananjarrus Çinliler satın aldı onları, Alan firma SAIC motors kendileri aynı zaman vw'in çindeki üreticileri
Son şeyden önce 390bindi ve 1 sene içinde iade edilip para geri alınabiliyordu. Memnun kalmadık diyip parayı geri almak için alıyorlardır.
makul bir sebep artması için, ürüne güveni gösteriyor
Senelik enflasyonun %36 olduğu bir ülkede 1 yıllık kiralama bedelinin 140k olması demek 🙂 adamlar tabi ki seneye 390i verip arabayı alırlar 🙂
burada MG dersen Murat Gamsız anlarız ama
Şu an yok satıyor. Yetişemiyorlar siparişlere sanırım. Çevremden birkaç kişi almaya niyetlendi araba arıyorlardı.
@achfighter Gelirse çeker o da bir ara 😀
Iste ben görüyorum
Büyük kısmı İstanbul'da. Uzun yola pek gidilecek gibi değil.
@brave İstanbul ataşehir kadıköy beşiktaş beyoğlu. Hatta bugün shangri la daydım orada bile vardı ve sırıtmıyor da ucuz bir araç gibi değil yani dışarıdan.
@brave Bu arada basit matematik ya. 500 civarı satışı vardı (tamamı ev de değildir büyük ihtimalle) geçen yıl yani her yerde görmemeniz veya ben dahil buradaki bazı insanların görmesi ve sizin görmemeniz doğaldır bu sebeple.