#orcun a ne oldu? ts nin en kıymetli üyesi bence. neden gündemde?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Migros'tan Rakı fiyat etiketi paylaştı, ama sansürlü şekilde. Bir gün ban yedi, o da ben gidiyorum artık dedi.
orçun a ayıp edilmiş...
vay ziya
@mky bencede
oha çomar kafası bu...
Bende alkol den ban yedim... Ayip ettiler
Paylaşım silinse yeterliydi. Ban nedir? Ne gerek var? Kurallarımız var demekle olmuyor hukukta bir söz vardır her kanun adaletli değildir.
saçma bir uygulama olmuş editörler her video da her ürün incelemesinde vergiden kurdan başka muhabbet yapmayıp ortaokul seviyesi ekonomi sınıfına çevirdiler ortamı. Sonra millet sırf bunlardan şikayet edince ban mı atıyorlar. Teknoloji konuşan insanlar bıkıp kaçalı yıllar oldu elde kalan "adamların bir birimi ile bizim 2000 birimlik ürünü alıyorlar hülooğğğ" seviyesinde yorum yapanlar kaldı. onlara da siyaset kur vergi konuşma derlerse güdük kalırlar.
gamsız aynı şekilde sosyal medyada da devam ediyor. bmw renk değiştiren arabası ile ilgili birisi twit atıyor bizim paşa e bunu nasıl kaydedecekler ruhsata kaydedecekler vergisi ne olacak falan diyor. Gerçekten bir ruhsat konularına hakim hukukçu izah etse anlayacakmış gibi. hem teknolojiden koptular, hem de başka alanlara girip komik duruma düştüler. Sonra neden ürün gelmedi. Neden gelsin??
Yahu Orçun neresi kıymetli cidden bilmediğimden soruyorum
Alkol haberi resmi vs paylaşmak ban nedeni mi bu sitede?
İlk günden beri böyle. Topluluk tabii o zamanlar çok kalabalıktı, her görüşten insan vardı. Futbol, siyaset, din gibi kanlı bıçaklı konulara yer yok denmişti. Üstüne yasal düzenlemeler ve anladığım kadarı ile sürekli CİMER vs. üstünden şikayetler gelince yönetim şikayet geldi mi otomatik cezayı yapıştıran bir kod yazmış (tahminim bu). Zira Cuma günü Gamsız 2 yayın arasında gelip moderasyon yaptıysa bile 1-2 dk ancak bakmıştır.
Sorun şurada: Orçun'u şikayet edenler diğer bariz alkol muhabbeti yapılan konularını etmemişler 🙂 Dolayısı ile bir haksızlık yapılmış gibi gözüktü. Onu da herhalde düzelttiler.