Nordschleife'de yanlama keyfi 😀 Competizione'da boşa geçmiş hayatlar, normal Assetto Corsa daha iyiymiş 😀


Nordschleife'de yanlama keyfi 😀 Competizione'da boşa geçmiş hayatlar, normal Assetto Corsa daha iyiymiş 😀


Son bir saat içinde 276 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
🔞 @alpi350 Japonsa japon.
Fotoğrafın sesi var.
LFA ile yanlamaya korkar insan. 😁
Malum 500 adet limitli. 😔
@alpi350 Kredi çeker , yine yanlarım 😝
O kadar mod yükledim ettim ancak bu görüntüleri göremiyorum. Zaten modlar da öyle bir şey ki oyunun grafik motorunda olmayan özellikleri eklemeye çalışıyorsun. Oda düzgün olmuyor
Klavyeyle zevki çıkıyor mu?
Klavye ile oynanacak türden bir oyun değil pek
Oynayan var, ama zevk alma kısmını bilmiyorum, deneyip görmek lazım.
BMW niye bu kadar güzel sizce? 😍
@metchak 🙂 Mercedes'in dışı güzelse içi bir o kadar berbat ama bana göre 🙂 Hem iç hem dış olarak BMW tam bir marka ya bence 🙂
ACC oynuyorum genellikle ama AC nin sürüş hissiyatı 2 ye katlıyor.