Ocakta askerlik sınıflandırmaları belli oluyor kurayla bedelli askerlik çıkmayanların paralarını geri ödeyecekler ama sorun şu dolar 7 lirayken bizden aldıkları 40 bin lirayı pul olmuş şekilde geri verecekler. Keşke ödemeyip dolar yapsaydım ettiğim karla hem öderdim üstüne yakalanırsam cezaları ödemeye para kalırdı her zaman dürüst insanlar cezalandırılıyor bu ülkede.

#ekonomikkriz #dolar

BeğenFavori PaylaşYorum yap