Ocakta askerlik sınıflandırmaları belli oluyor kurayla bedelli askerlik çıkmayanların paralarını geri ödeyecekler ama sorun şu dolar 7 lirayken bizden aldıkları 40 bin lirayı pul olmuş şekilde geri verecekler. Keşke ödemeyip dolar yapsaydım ettiğim karla hem öderdim üstüne yakalanırsam cezaları ödemeye para kalırdı her zaman dürüst insanlar cezalandırılıyor bu ülkede.
#ekonomikkriz #dolar
Her talep edene çıkmıyor mu? Başvuru ve çıkma oranı nedir yaklaşık olarak?
Talep belirlenen sayıdan fazlaysa kura çekiliyor kurada çıkmayanlar 6 ay yapıyor parasını geri veriyorlar.
@realblue1 hoaydaaaa. bakayalığa devam o zaman
😂😂😂
bende dövizli askerlikte, devletimizden bir guzellik bekliyorum
zamaninda 1000euro kampanyasinda faydalanamadim, cok pismanim, devletimiz sesimizi duysun, magdur etmesin bizleri
Ben yurtdışında olsam kimliği yırtar atarım 1000 euro vermeye bile değmez tatilde para ezmek için turist vizesiyle girersin.
@realblue1 öyle olmuyor 🙂 cifte vatandasim giriste bir sorgulamaya bakar.
oraya geldigimde, havalaninda tc kimligi istemelerini yadirgamiyorum ama bir defasinda (sanirim acemi) bir polise denk geldik, tutturdu turkiye pasaportunu ver. arkadas cifte vatandasim, o pasaportun suresi bitince uzatmadim, yeniletmedim. yapmis olsaydim bile onunla seyahat edemem, vatandas oldugum icin, turkiye pasaportuna vize falan alamiyorum. bayagi cebellestik sonra baska polis geldi olayi anlatti, yol verdi bize.
@realblue1 En makulu o. Ben de o yolda ilerliyorum. Mevcut sistemde o parayi vermek cope atmak gibi hissettiriyor. Ama sadece kimligi yirtmakla da olmuyor, basvuruda bulunup bakanlar kurulu karariyla vatandasliktan cikmak gerekiyor.
Dogumla vatandaslik almis olanlar vatandasliktan cikinca mavi kart alabiliyorlar. Secme/secilme hakki ve devlet memuru olma hakkinda bir kayip olmuyor. Ulkeye giris cikis icin de vize vs. gerekmiyor.
@dirigeant vatandasliktan cikma falan ile ugrasmak istemiyorum, ki cikmak da istemiyorum.
ne kadar ulkenin durumu kötu olsa bile yine de bir afganistan yada afrika ulkesi degil. bir kenarda durmasi iyidir.
Mesela; çıkıp, dava edecek bir kaç kişi ama bir bahane bulurlar. Üstüne bir de mimlenirsin...