Kışlık mont alıcam. Beğendiğiniz bir mağaza var mı? İnternet üzerinden değil, direk mağazaya giderek alacağım.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Rahat Kesim
%100 Polyester, Astar %100 Polyester, Kol Astarı %100 Polyester, Dolgu %100 Polyester
550₺ :'( alamıyorum bari bok atayım.
Boyner mağazalarına bak.
Decathlon
Buradan alacağım, karar verdim. Teşekkür ederim
@gamsizm krizde bu konulara eğilse iyi olabilir.
Mont yerine iyi bi yağmurluk almayı tavsiye ediyorum herkese. Yağmur ve rüzgardan korunduktan sonra altına 2-3 kat giyince soğuktan da korunmuş oluyorsunuz. Ben polonya soğuğunda öyle yapıyorum. North face yağmurluk altına decathlondan ucuz polar.
geçen gittim decatlona aman tanrım didim. herşey çok pahalı