Ekmeğe zam, 2.5 tl oluyor. Sevinmeli miyim?
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gramaji daha fazla düşüremeyecekleri için zam yapıyorlar. Umarım yakın zamanda olursa bizim enflasyon farkına yansır. Yoksa enflasyon oranları belli olunca ve dolayısıyla zamlar belli olunca öpecekler zaten.
Kaç gram ?
230 sanırım.
Modumun böyle olmasına ramak kaldı. Acından ağzı kokuyor gelmiş araban var evin var telefonun var diye diye seviye de düşüyor tabi ekonomiyi savunuyor. Ya sakil düşün ben her şeye erişiyorum yine de ekonominin iyi olmadığını savunuyorum ki değil, sen daha telefonu lüks sanıyorsun ekonomi iyi diyorsun.
Yanlış yazmışsın. Ekmek 2.5 TL'ye düştü yüzler güldü olmalıydı. 🙂
Maşallah uçuyoruz, kaçıyoruz, UZAY 2023, 2077
Ben günde 2 dilim kepek yiyorum, karnını ekmekle doyurmak zorunda olup halen hüloğğğğğ çekenler sevinsin..
istanbuldayım ekmek zaten 2,5tl.
Zam zaten yapılmış sonradan da zam izni istenmiş.
@ronniejamesdio tersi olması lazım ama burası muz cumhuriyeti.
Ekmeğe hem zam yapılıyor hemde gramajdan çalıyor.Ekmek simit gibi oldu zaten...