Sony bu nesilde en kullanıcı düşmanı firmalardan biri oldu. Mağazadaki oyunların neredeyse tamamı Xbox mağazasından en az %50 daha pahalı. Oyunların belki de %90'ı bu şekilde. Yeni nesilde cebinizi düşünüyorsanız kesinlikle PlayStation tercih etmemelisiniz. Bu da bir örneği.

BeğenFavori PaylaşYorum yap