İki doz sinovac üzerine bir doz biontech oldum az önce. Benimki kokteyl oldu, aşı karşıtlarına göre buharlaşmam gerekiyor bakalım 😅

İki doz sinovac üzerine bir doz biontech oldum az önce. Benimki kokteyl oldu, aşı karşıtlarına göre buharlaşmam gerekiyor bakalım 😅

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sağdaki aşı dozuna 2. 3. falan yazsalarmış keşke 😀 3 doz biontech olmuşsun gibi duruyor 😀
Sinovac firmasının da tam adı da "Sinovac Biotech" 😂 tam bir Biontech algısı...
Ben 2 doz biontech oldum, verseler 1 doz daha olurum.. 🙁 Bağımlılık yaptı, müptezel oldum. 🤣
En güzeli kokteyl 😂 ama kolum kramp girmiş gibi böyle olacağına ihtimal vermemiştim hakikaten etkiledi.
İlk ikisi görünüyor şu an.
O da bir şey mi? Ben 2 doz Sinopharm (Sinovac muadili) üzerine 2 doz Biontech oldum 🙂
2 doz da moderna yazıyoruz size 😛
@makineci O Biontech ile aynı teknoloji. Şimdi bir Johnson&Johnson ile geleneksele döneyim, sonra da Moderna ile tekrar mRNA yapayım diyorum.
bu gidişle her harf için sen aşıya koşucaksın :))
Ben temmuzun 16sında oldum yavaştan buharlaşmaya başladım. Sanırım etkisini 2 3 hafta sonra göstermeye başlıyor. Tamamen buharlaşıp görünmez olunca aşı karşıtlarının içinden geçcem😀
@ayhane gormesin. Tufekle vurur sizi mutant diye.
Çiple kontrol ediliyorsun farkında değilsin.
@eaydogan bende 3ü de görünüyor.
@ozeba belki güncellenecektir bilemiyorum.