#HardwareUnboxed #AMD #Intel

https://www.youtube.com/watch?v=PSxuiWih_Z8

Is Zen 3 Really Worth it For Gaming? 5600X vs. 3600 vs. 10400F

be quiet! Silent Base 802: https://www.bequiet.com/en/case/2047Support us on Patreon: https://www.patreon.com/hardwareunboxedJoin us on Floatplane: https://w...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mustafa Ender @mustafaender12

    Çokta değmiyor sanki çoğu oyunda baya yakın performansları 6800 ün tam karşılığı ne Nvidia da

  • Melburg @melburg

    z490'da test etmiş gördüğüm kadarıyla

  • serkan @serkan_1034

    32 gb 3200 mhz ram hepsinde ortak

  • Ekrem @huseyinekrem

    32gb 3200mhz cl14 bellekler kullanmış. 3600 cl16 gibi düşünülebilir.

  • emreCAN Bayrak @flagbearer

    3600 kesinlikle almayın arkadaşlar şu an 10400f aldım daha önce 3600 vardı . 3600 çok ısınıyor çok sorunları var . i5 çok serin çalışıyor o dandik intel soğutucu ile bile çok serin. performans olarak daha iyi ram hızlarına fazla takılmayın intelde çok fark yaratmaz.

  • ArthurDayne_ @arthurdayne_

    @orcun Sırf bu sebepten 10400f almaktan vazgeçtim hocam. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler ya tam olarak durum bu. Ulan 3600 rakibi bir işlemci yapıyorsun f/p olarak insanları kazanmışsın ama bu anakart/ram saçmalığı nedir? İnanın 2666 performası bile beni tatmin ederdi ama sırf şu saçma politikası yüzünden almadım bu işlemciyi başka hiçbir sebebi yok.

  • ArthurDayne_ @arthurdayne_

    @orcun Vallahi üstadım bende bu saçma politikasını anlamakta güçül çekiyorum. Zamanında Sony'nin telefonların yaptığı saçma fiyat politikasını aklıma getiriyor intelin bu en üst seviye anakarta mahkum bırakma ısrarı. Ben şu an 1500x kullanıyorum, şu an upg. yapmayı düşünüyorum aklımda 3600 var. 2017 senesinde aldığım elimdeki b350 model anakarta 4 yıl sonra tek bir parça değiştirerek sistemin kullanım ömrünü ve performansını iyileştirebilirim.
    2017 senesinde 7. nesil intel işlemci alsaydım şu an sistemi komple değiştirmekten başka hiçbir şansım olmayacaktı.
    AMD elbette bir şirket, pazar payını genişlettiğinde fiyat arttırıma gitmesi de bunu gösteriyor ancak en azından sizin de dediğiniz gibi intelin yaptığı gibi tüketiciyi aptal yerine koymuyor, bu saçma politikaları yüzünden de rekabet azaldığı için günün sonunda yine bizim zararımıza oluyor.