Bu tarz ürünler ne kadar kullanışlı ve uzun ömürlü sizce spor bi cüzdan kullanıyorum şimdi kullanan varsa nasıl sizce deri ürün uzun süre dayanır mı ?


Bu tarz ürünler ne kadar kullanışlı ve uzun ömürlü sizce spor bi cüzdan kullanıyorum şimdi kullanan varsa nasıl sizce deri ürün uzun süre dayanır mı ?


Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bunun sağına soluna para sıkıştırıp sonra düşürenler oluyor. Hiç sevmediğim ürünlerdendir. Kartlık olarak cüzdanım yetiyor zaten. Ayrıca madeni para koyamadığım bir cüzdanı kullanamıyorum. Cebimde şangır şungur gezmek bana göre değil. O yüzden kaliteli bir cüzdan seçip keyfinize bakın.
bu tarz birsey kullaniyorum 3 yildir, daha önce ise bildigim klasik erkek cuzdanin kucuk modellerinden birini kullaniyordum, sonra baktim, ehliyet disinda banka karti var, baska da birsey tasimiyorum (zaten nakit pek tasimam) buna gectim.
cok pratik rahat. kötu yönleri ise; her göze kart koyacagim dersen sisiyor pek kullanisli olmuyor, ve cok kartlari cok tak cikar yaparsan, kenarlari yipraniyor. ben temassiz ödeme ile mobil yada karti cuzdandan cikarmadan yaptigim icin rahat oluyor, yipranmiyorlar. tavsiye ederim.
tasarimdan anlamam ama gercek deri bir cuzdan cok uzun yillar kullanilir. suanki cuzdanimi 10 seneyi geckin suredir kullaniyorum, pek bir deformasyonu yok.
Ben walter wallet kullanıyorum. TS'de incelemesi var. Yanınızda az kart taşıyorsanız gayet iyi oluyor.
Şunu kullanıyorum bende. Peevv. diye bir marka. Aldığımda uygun fiyata sahipti ancak şimdi biraz tuzlu.
https://www.peevv.com.tr/collections/swiss-wallet-ince-ve-minimal-erkek-deri-cuzdan/products/swiss-wallet-gri-renk-erkek-deri-cuzdan
2 adet cüzdan kullanıyorum sıkıldıkça değiştirerek. biri 20 sene önce ölen babamdan kalma, kaç senelik bilmiyorum. biri de cordura kumaşlı cırt cırtlı daha spor bi şey. walmarttan 5 dolara almıştım. bunu da 3 senedir kullanıyorum. bu şekil kartlıklar pek kullanışlı gelmiyor bana.
Bunu kullanıyorum. Para koyma gözü de var. 6 adet kart alıyor. Kartları cüzdandan çıkarmadan ( eğer temazsızı varsa tabii ) kullanabilirsiniz. İsterseniz çıkartması delikler olduğundan çok kolay. Ama doldurursanız kalın oluyor.
https://www.damy.com.tr/00724-grande-hakiki-deri-kartlik-lacivert-1207