Toplu beyaz eşya (çeyizlik) almayı düşünen varsa kulak kabartması gereken bir video olmuş.

Çeyizlik Beyaz Eşya Alınır mı? Alınırsa ne Yapılmalı?

Birçok yeni evlenecek genç kardeşimiz, düğün heyecanı arasına evleri için beyaz eşya ve elektronik ürün gurubu, klima gibi araştırmalara giriyor. Eskiden biz...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • urzais @urzais

    Yapılan hesap yanlış.
    Evlenip 4 5 yıl çocuk yapılmayacağı ne malum?
    Toplu alışveriş yapılıp derin dondurucu kullanımı gayet ekonomik çözüm oluyor.
    Ve son olarak o buçuk dediğiniz hobit 🙂 buzdolabını ve çamaşır makinesini 2 tam kişiden daha çok yoruyor ve kullanıyor.
    Bu arada ben 25 yıllık çamaşır ve buzdolabı kullanıyorum.Yedi yıl dayanması kısmı bana çok mantıklı gelmedi.

    • PhoeniXim @phoenixim

      5-7 yıl garantisi var genelde. 7 yıl da nasıl bozulsun? Bizimki de en az 10 yıllık, taş gibi çalışıyorlar hala.

    • Makineci @makineci

      @phoenixim hocam bizimde 10 senelik buzdolabımız vardı, ara rezistansı bozulduğu için atmak durumunda kaldık.
      Ne internette düzgün parça var, kendim alıp takayım. ne de tamirciler yapmaya yeltendi. Her ürünün bir ömrü oluyor.
      Güzelce kullandığım telefon bile 2 sene sonunda emmc çipi ömrünü doldurduğu için bir anda çöp oldu.

  • steelfiist @steelfiist

    yahu gerçekten herkes bilgin olmuş anlam veremiyorum. ağzı olan konuşuyor. baştan aşağı yanlış hesap dolu birde bunları dinliyorlar.

  • Daviance @daviance

    bence kestirip atmayın ,geçen yıl ile bu yıl üretilen makinelerde bile kalite farkı olabilir 8 sene önce aldığınız bir beyaz eşya ile ölçmeyin derim

  • isa @isasntrk

    Böyle hesap olmaz videoya girişten patladı direk 😀 Adamın yaşam şartlarını bilmeden, ihtiyaçlarını bilmeden sallama olmaz. Beyaz eşya öyle kolay kolay değişecek şeyler değil. Şu şartlarda pahalı ürünler. Alabiliyorken bütçeyi zorlayarak iyisini almak gerekli. Zırt pırt değişen şeyler değil bunlar. Ayrıca elektronik eşyalara ömür biçmek nasıl bi iştir. Misal 7 yıl sonunda buzdolabının kompresörü bozuldu, rezistansı yandı vs. dolabı komple çöpe mi atacaz ki hiç arıza vermeme şansı da var. 😀 Bozuk parça değişir yola devam edilir. İnsanlara öneri de bulunurken ihtiyaçlarını bilmen lazım. Adam belki memleketten konserve, pekmez, peynir ne varsa toplayıp gelecek. 🙂 ki sadece bunun içinde değil, market alışverişlerini indirimleri takip ederek toplu vaziyette yapmak az da olsa ekonomik fayda getirir. Çünkü her gün markete gidildiğinde farketmeden ihtiyaç olmayan şeyler alınabiliyor. Markete gidişi azaltırsan daha az alırsın 😀

  • Ali Can @ali-can

    @makineci işin içinde vestel varsa uzak durmak lazım

  • Shaiph5t @shaiph5t

    @makineci aha vestel düşmanı...