İos mu? Android mi?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Android for ever 🙂
pasta!
İhtiyaçlarınız ne ise o.
android
Hangisi daha kaliteli bir işletim sistemi dersen tabikide İOS!
telefonu bilgisayara takip mp3 atabilmek direk dosya kopyalayabilmek, pc ye yakin bir dosyalama sistemine sahip olabilmek, arada hatalar ciksa da eninde sonunda fllash video izleyebilmek, ozetle telefonuna mi hukmetmek yoksa telefonunun mu sana hukmetmesi hangisini secmek istedigini soyle.. yukaridaki sorularinin cevabi ise android.. ya da jailbreakli bir iphone.. gerisini sen sec
ben telefona istediğim şeyi bilgisayardan atmak istiyorum
itunes olup androit markette olmayan uygulama var mı? benzeri de olur yani aşağı yukarı her uygulamayı androidde bulabilir miyiz?
iOS'a müzik atmak büyük bir macera, sırf o yüzden uzak durulabilir. Son yıllarda ekledikleri tüm iyi özellikler de Android'den araklanmış. Bence açık ara Android. İşletim sistemi açısından geri kalan bir yönü yok, tabi referans olarak Samsung'u almazsanız. Samsung arayüzü ve eklentileri ile Android'in içine ediyor.