imei de çakıldı mı son kullanıcı ile bulaşmaya hazır, bu vergi oranları telefon kaçaklığı için inanılmaz karlı bir alan sunuyor. bir asgari ücret bedeli ile telefon alınamıyor böyle rezillik olur mu.
Rakamlarla oynayıp saçma düzenlemeler yapıp ekonominin iyiye gittiğini ileri sürenler kayıtdışı bu uygulamanın da cari açığa olumlu faydasını gözardı etmesinler madem.
Şırnak Yol Geçen Hanı'na hoşgeldiniz
Buz dağının görünen kısmı
şayomi alana test bedafa.
sen bi telefondan bile maliyeti kadar vergi alirsan kacak kullanmak haktir artik...
imei de çakıldı mı son kullanıcı ile bulaşmaya hazır, bu vergi oranları telefon kaçaklığı için inanılmaz karlı bir alan sunuyor. bir asgari ücret bedeli ile telefon alınamıyor böyle rezillik olur mu.
Polisler bunu goruntulemeden birer ikiser cukka yapmışlardır zaten
Rakamlarla oynayıp saçma düzenlemeler yapıp ekonominin iyiye gittiğini ileri sürenler kayıtdışı bu uygulamanın da cari açığa olumlu faydasını gözardı etmesinler madem.
görünür cari açığa olumlu etkisi var, kayıtdışı olarak para gene yurtdışına gidiyor.
@umitt Ben de onu diyorum zaten manipülasyon yapılmak isteniyosa diğer türlü de para yurtdışına gidiyor