Bu free download manager programlarının üreticileri hep Çinli oluyor nedense 😀
Çin komünist partisine gidiyor direk verilerimiz
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Diğerlerine hem para veriyosun hem bi de verilerin gidiyor 😀
Söyle bir program buldum bunun üreticisi Çin li cıktı ya 😀
Gayet sade hızlı bir program.
bu alman: https://github.com/subhra74/xdm
idm alternatifi için hepsini denedim hiçbirinden tat alamadım idm in de eski sürümünü seviyorum bu tarayıcıya sataşmayan versiyonu. idm yeri geliyor 32 parçaya bölüp indiriyor
idm arayüzü 1990 lardan kalma ve utanmadan para istiyor.
@methylphenidate Ben modern arayüe tercih ederim eskiyi
https://jdownloader.org/
Çinli tarayıcılar mükemmel işe yarar özellikleri var
Bir ara EagleGet vardı, İdm yi aratrmazken birden bozdu. Noldu kullanan var mı hala?
Uget forever
PC de lisanslı olmayan tek program IDM. Sebebi belli. O fiyat neyin kafası bilinmez. Firefox dosya indirme işlemini verimli bulmuyorum.
Kral desen Teğet deluxe derdim, günceli yok maalesef...:=)))
Daha önce çalıştığım şirkette idme para yedirmişliğim var