Bu aralar işsizim düşük bütçeli(5k) bir özsermaye ile :)(komik ama öyle) şahıs iştetmesi kuracağım. 29 altı olduğum için ilk 1 yıl bağkuru devlet ödüyormuş. Kosgeb geleneksel girişimci desteği de ilk girişte bir 5k atıyormuş galiba 1 yıl içinde de (180 gün sigorta primi doldurulabiliyor işçi çalıştırmayacağım için) en fazla 5k daha atıyor muş. 1 yıl içinde 8k bağkur 10 k da kosgeb desteği alınıyor gözüküyor. Doğru anladıysam. @hamitozlu Yalnız bir sıkıntı var sanırım şahış şirketi eticaret yapacaksa evini işletme yeri olarak gösterebiliyorken kosgeb illede dükkan mı arıyor öyle bir şey mi var?

BeğenFavori PaylaşYorum yap