Bu aralar işsizim düşük bütçeli(5k) bir özsermaye ile :)(komik ama öyle) şahıs iştetmesi kuracağım. 29 altı olduğum için ilk 1 yıl bağkuru devlet ödüyormuş. Kosgeb geleneksel girişimci desteği de ilk girişte bir 5k atıyormuş galiba 1 yıl içinde de (180 gün sigorta primi doldurulabiliyor işçi çalıştırmayacağım için) en fazla 5k daha atıyor muş. 1 yıl içinde 8k bağkur 10 k da kosgeb desteği alınıyor gözüküyor. Doğru anladıysam. @hamitozlu Yalnız bir sıkıntı var sanırım şahış şirketi eticaret yapacaksa evini işletme yeri olarak gösterebiliyorken kosgeb illede dükkan mı arıyor öyle bir şey mi var?
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O paraya canını sıkmak gibi olmasın ama hiç bir şey olmaz. Anca işporta tezgahı açarsın ondada zabıta rahat vermez.
🙂 Olabilecek işler var. Düşük stokla başlanabilecek türde. Ben 100 çeşit ürünle eticaret pazar yerleri platformlarında yer alabiliyorum mesela 5 k ile . Üstelik al sat değil stoklu şekilde, toptancılardan alacağım. O işi yapanlarda da zaten o civarda ürün oluyor.
Bir video serisi izliyorum. Alibaba'dan alıp Amazon depolarına gönderip satış yapıyorlar. DÜşük bütçelerle başlanacak güzel bir iş gibi geldi. Fikir vermesi açısından videoyu da koyuyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=jF8doP2uUiw
Bunun dışında 5-6k paralara tişört basma makinesi alınıyormuş galiba burda biri bahsediyordu geçenlerde. İnstagram üzerinden satılabilir böyle şeyler de.
Yani elbette başlanılabilecek işler var elbette. Geçen konuşmuştuk mesela sua arıtma iş iyapılabilir . İşlerden bir tanesi. Dükkanı açar 10 tane de arıtma cihazı koyar başlarsınız satmaya. Gerisi pazarlama ve yeteneğinize kalmış. Sürekli bir ihtiyaç su nihayetinde. @mkyb
@m-ahmet amazona yollama işleri biraz riskli geliyor bana ya stok bende olmalı 🙂
@loop Su arıtma sizin uzmanlık alanınızdı aslında dimi. 🙂 İnsan uzmanı olduğu işten kat kat çok kazanabilir bence. Şu bana aldırdığınız kalem gibi suyun değerlerine bakılan cihaz var ya ondan alıp "aaa sizin bu su berbat bunu devamlı içsen 2 ay içinde tifo dizanteri falan bir sürü hastalık sayıp yatağa düşersiniz" diye diye bir sürü satabilirsiniz 😀 Dükkana bile gerek yok. 2 tane stok olacak arabada toplam 10 tane de stok olsun evde falan. Yeterli üzerini sattıkça tamamlarsınız. Bir de filtre değiştirme olayı var adamlar en son 3 tane filtreye 600 tl istiyordu. 😀 600 tl ye komple arıtma cihazları var 😀 Siz daha iyi biliyorsunuz. 🙂
@m-ahmet ahahha aynen :)valla ben o işi yapsam asla o gıcık tiplerden olmam. salak salak yöntemler kullanıyorlar yalan dolan... BU işin esnafı bizim burada fena kazıkçı sırf onalra inat yapılır ama neyse... 3k dan filan başlatıyorlar bir arıtıcıyı düşünün gerisini...
@loop Yerelde çok güzel su arıtma satılır. Aslında mahallede sözü geçen bir kişiye satmak olay, gerisi çorap söküğü gibi. Yaşını azcık almış, kafası çalışan bi ablayı ikna edip arıtmayı bağladı mı tamam bu iş. 😀
@m-ahmet Yeni üye getirirse filtre değişimlerini beleş yaparız o ablaya ya. 🙂
@loop Yani bir şeyler yapılır. 😉 İşi bilen olarak sektöre güzel girerseniz isim yapmanız çok kolay olacaktır diye düşünüyorum.
-Mesela burda bi abi var tamir işi yapıyordu elinde 2 tornavida 1 pense var sadece. 1 sene sonra araba aldı işleri büyüttü. 3-4 sene sonra apartman dikmiş. 😀 Öyle haberini aldık. 🙂
-Sütçümüzü değiştirdik geçenlerde. Marketten pastörize değil sağma süt alıyoruz. Sütçü abi annemin orta okuldan mı liseden mi ne arkadaşı çıktı bi anlaştılar 5 lt süt herkese 20 tl anneme 15tlye verdi adam. 😀 Arıyoruz bir de kapıya kadar getiriyor. 😀
-Televizyon işi yapan bir abi var, yeri yok arıyorsun geliyor ya da gidip arabaylan alman lazım başka mahalledeysen. Pandemi başladığında bir sorun olmuştu bizde 4 tane çıkış var 3'ü sorunsuz çalışıyor öteki bir var bir yok. Kabloda mı lnb de mi ? nerede problem diye bir saat abiyle çatılara çıktık merdivenlere çıktık evlere girdik baktık sorun lnb'deymiş. Sağlam bir tane marka alıp değiştirdik. abiye 30 lira verdim, lnbye 60 lira 90 liraya düzeldi televizyonlarımız. 🙂
Bu insanlar gibi işini düzgün yapan her kimse her zaman kazanır. Bildiniz işe girerseniz de diğerlerinden bir adım önde oluyorsunuz. 🙂
Meraklı ve camiasından haberiniz olan sektörde daha başarılı olursunuz. Saat merakı olan ve forumları takip eden biri saat kayışı işine girdi el yapımı kayışları sağlam fiyata satarak ilk etapta lüx bir saat aldığını duydum. Sektörünüzün ekonomik ve düşünce yapısını bildiğiniz sürece daha isabetli işler yaparsınız.
Lafın yeri değil ama burası ufak bir sosyal platform olunca insan bekliyor ki ekonomik kriz de böyle can acıtırken ufak sermayeler bir araya gelip insanlar ortak bir şeyler yapabilsin. Ticari olarak eleman ihtiyacı olan bile olmasını bekliyor insan.
Merhaba. İlk defa sizden duydum. İş yeri için neden ev olmasın? SAdece yorum gibi geliyor bana. Mevzuatta bulamadım.
https://www.kosgeb.gov.tr/Content/Upload/Dosya/Girisimciligi%20Gelistirme%20Destek%20Programi/02.03.2020/geleneksel-girisimci/FRM.18.00.03_(00)_Geleneksel_Girişimci_Destek_Programı_Başvuru_Değerlendirme_Kriterleri_Formu.pdf
Şuna göre yorum yapıyorlar sanırım:İş yerinin fiziki özellikleri, konumu ve seçim nedeniniz
https://www.kosgeb.gov.tr/Content/Upload/Dosya/Girisimciligi%20Gelistirme%20Destek%20Programi/02.03.2020/geleneksel-girisimci/Geleneksel_Girişimci_Destek_Programı_Başvuru_Formu_II._Bölüm_İş_Modeline_İlişkin_Bilgiler_Bölümü.pdf