1 değil ama quake 2 de ömrüm geçti lan partylerde sene 1997-1998 falan. city 1 diye map vardı. railgun ı alır üs dediğimiz yerde hayatta kalmaya çalışırdık. tabi o zaman wasd mouse hak getire toyuz daha. yön tuşları, space, enter, 1,2,3,4 ..... 7 roket ti 9 railgun.
unreal da da uzaylı haritalar vardı hayvan gibi zıplanılan. güdümlü roket... tey tey
quake 2 oynardık 99 da tam haritanın ismini hatırlayamıyorum ama göletli bir yer vardı sudan çıkınca "çıktı" diye bağırırdı yerini belli ederdi 🙂 güzel günlerdi sonra quake3 çıktı 10 kişi ağ üzerinden oynardın uzaylı bölümü atlamalı zıplamalı bölümü 😀 eski günler geldi aklım a:D
Sanırım tozlu raflar için bir Quake incelemesi geliyor. 🙂 Hey gidi günler. Zorluk derecesi seçim kısmını ayrı bir bölüm olarak düşündüğümüz geçmiş yıllar 🙂
UT 2 yi hatırladım. O zamanın şartlarında çok fazla kişi network yapamıyoduk ortama bot larıda koyup oyun çeviriyoduk. Özellikle uzaylı bi platform vardı atlamalı zıplamalı bişey. çok müthiş silahlar vardı. ne günlerdi. 15 sene olmuş. Yaşlanıyorum galiba:)
Quake'i arkadaşlar ile saatlerce bıkmadan usanmadan oynuyorduk. Unreal'i zaten söylemiyorum. Silahların, canların ve kalkanların yerini bile hala hatırlıyorum 🙂
Quake'i oynamaya yeltenmiştim de pek becerememiştim zamanında:)
Descent de yapılabilir bu arada, zamanında eşi benzeri yoktu, ışıklar kapalı bir şekilde ses kartı olmayan 486DX266'lı bilgisayarımda* saatlerce uğraşırdım:)
*P-150 zamanı mıydı onu da hatırlayamadım.
Vaay bea, Counter-Strike oynamadan evvel half-life ve Quake Oynardık internet kafede. Tabi Bide Delta Force olayı var. Ama Quake oynanışı daha farklıydı. silahları kullanması falan. Uzağa ateş ettiğinizde merminin varması zaman alıyodu.
quake 1 i çok az oynadım asıl benım efsane oyunum quake2 dir. unrealı ise quake2 den daha az oynamısımdır.
Quake 3 candır. Hala oynuyorum. Hatta bi serverımız bile vardı 🙂
Unreal Tournament'i az oynamadım 🙂 Gerçi pek başarılı olduğum söylenemez.
1 değil ama quake 2 de ömrüm geçti lan partylerde sene 1997-1998 falan. city 1 diye map vardı. railgun ı alır üs dediğimiz yerde hayatta kalmaya çalışırdık. tabi o zaman wasd mouse hak getire toyuz daha. yön tuşları, space, enter, 1,2,3,4 ..... 7 roket ti 9 railgun.
unreal da da uzaylı haritalar vardı hayvan gibi zıplanılan. güdümlü roket... tey tey
Quake candır ya 😀
Hiç birini oynamadım. 🙂
Quake'in atmosferi bir başkaydı. Software render grafiklerle ne atmosferi diyeceksiniz ama işte o zamanlar beğeniyorduk.
ilk 3 boyutlu yaratıklar quake 1 de miydi quake 2 de miydi? galiba 1 deydi...
nvidia tnt2 m64 ekran kartımla zevkle oynuyordum ikisini de 🙂
mükemmel idi . az cafelere para kazandırmadım
olmaz mı? quake'te çevreye bakabilme gelmişti ve uçan yaratıklardan bayabir kormuştum oynarken. bu arada ikisinide riva128 4mb ekran kartımla oynamıştım ne günlerdi
Quake 2 daha bir güzeldi. Edge haritasında çoklu oyun oynardık.
quake 2 oynardık 99 da tam haritanın ismini hatırlayamıyorum ama göletli bir yer vardı sudan çıkınca "çıktı" diye bağırırdı yerini belli ederdi 🙂 güzel günlerdi sonra quake3 çıktı 10 kişi ağ üzerinden oynardın uzaylı bölümü atlamalı zıplamalı bölümü 😀 eski günler geldi aklım a:D
Sanırım tozlu raflar için bir Quake incelemesi geliyor. 🙂 Hey gidi günler. Zorluk derecesi seçim kısmını ayrı bir bölüm olarak düşündüğümüz geçmiş yıllar 🙂
UT 2 yi hatırladım. O zamanın şartlarında çok fazla kişi network yapamıyoduk ortama bot larıda koyup oyun çeviriyoduk. Özellikle uzaylı bi platform vardı atlamalı zıplamalı bişey. çok müthiş silahlar vardı. ne günlerdi. 15 sene olmuş. Yaşlanıyorum galiba:)
Quake'i arkadaşlar ile saatlerce bıkmadan usanmadan oynuyorduk. Unreal'i zaten söylemiyorum. Silahların, canların ve kalkanların yerini bile hala hatırlıyorum 🙂
Quake'i oynamaya yeltenmiştim de pek becerememiştim zamanında:)
Descent de yapılabilir bu arada, zamanında eşi benzeri yoktu, ışıklar kapalı bir şekilde ses kartı olmayan 486DX266'lı bilgisayarımda* saatlerce uğraşırdım:)
*P-150 zamanı mıydı onu da hatırlayamadım.
Vaay bea, Counter-Strike oynamadan evvel half-life ve Quake Oynardık internet kafede. Tabi Bide Delta Force olayı var. Ama Quake oynanışı daha farklıydı. silahları kullanması falan. Uzağa ateş ettiğinizde merminin varması zaman alıyodu.
quake'i s3 virge ile de oynamışlığım vardır s3virge +pentium166 mmx