Bir devin çöküşü. #Sony 2020 yılında bu zamana kadar sadece 400.000 Xperia telefon satmış. Türkiye ve Avrupa pazarından çekilmişlerdi. Şuan sadece Amerika ve Asya pazarında satıyorlar. Aslında bu duruma kendilerini zorla getirdiler. Pimapen çerçeveli telefonlardan vazgeçip modaya uymadılar. Telefonları sağlamdı ama sağlamlık her şey demek değil. Öyle olsaydı bugün hala çoğu insan #Nokia kullanıyor olurdu.

Kaynak : https://www.sony.net/SonyInfo/IR/library/presen/er/pdf/19q4_sonypre.pdf

#HaftalıkGündemeMalzeme

BeğenFavori PaylaşYorum yap