Origin Access’e üye olmaya çalışırken,abiler 4 euromu iki kere çekmiş... Banka bizim sorumluluğumuzda değil itirazını onları yapın diyor. Sanırım sabahı bekleyip öyle yazacağım kendilerine.
Böyle bir olay başına gelen var mıdır aramızda? Yol gösterebilirse çok iyi olur.
Son olarak.. Bu abonelik ilk çıktığında 14-15 liraya denk geliyordu...

Karta tam harcayacağım kadar harcama limiti ayarı yaparım. Biraz uğraştırıyor her seferinde ama en azından böyle durumlar olmuyor.
yuh belki
4€ 30 lira olmuş...
Bende buna takildim gercekten uzucu
Direk itiraz et tarafımdan yapılmadı de itiraz formu ve kart iptali yaparlar yenisini gönderirler formu el yazısı ile yazıp atman lazım 1 hafta içinde alırsın kart diğer hafta gelir
Paranızı geri verirler de, 4 euro 30 lirayı geçmiş o nası düzeltilir bilmiyorum
Hangi ligin hangi bitiminde? Bütün ligler karantinada zaten. 😥