Origin Access’e üye olmaya çalışırken,abiler 4 euromu iki kere çekmiş... Banka bizim sorumluluğumuzda değil itirazını onları yapın diyor. Sanırım sabahı bekleyip öyle yazacağım kendilerine.

Böyle bir olay başına gelen var mıdır aramızda? Yol gösterebilirse çok iyi olur.

Son olarak.. Bu abonelik ilk çıktığında 14-15 liraya denk geliyordu...

BeğenFavori PaylaşYorum yap