Turkcell kullanıyorum, gayet memnun olmama rağmen mevcut müşteriye doğru düzgün tarife sunmadıkları için başka operatöre geçeyim diyorum. Yıllardır avea kullanmadım. İstanbul özelinde kullanan arkadaşlar memnun mu? Geçmeyi düşündüğüm tarife de Prime Efsane 20 Tarifesi. Muud premium üyelik veriyor. Tivibu go süper paket var ayrıca. 1000 DK1000 SMS 20GB cepten internet 45 lira. Türk telekom çekim gücünü arttırdıysa geçmeye değer gibi. 🙂
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ist esenyurt salonda çekiyor ,odada cekmiyir turkcell,turk telekomda bir sorun yok...
3 haftadır türkcel den Vodafone a geçtim. tam bir facia. lokasyon:Çağlayan-Kağıthane.
Ben de 2 ay olacak neredeyse Türk Telekom'dan geçtim, Vodafone hizmet falan veremiyor, bu bir Telekom veya İnternet hizmeti olamaz. Türk Telekom'da 100'e yakın değerler alırken bu adamlarda 3-5 alırsam seviniyorum. Şebeke sürekli dibe vuruyor, hız testini yapamıyorum maksimum 1 ay daha sabredeceğim, sonra Türk Telekom'a geri giderim. 1.5 aydır şikayet talebi oluşturdum, adamlarla daha sorun olup olmadığı konusunda anlaşamıyorum, hizmet mi verecekler? Bir temsilcisi sorun var, diğeri ise sorun yok deyip öncekini yalanlıyor. En sonunda, bir çalışmamız var onu bekleyin düzelecek dediler bir haltın olduğu yok. Bunlara lisans vereni sevmek lazım, bunların suçu yok.
@atokyuz vodafonedan 1 sene çektim bir daha gecmem turk telekomda 150 ile 50 mbits arasi hiz alıyordum vidafine ile 0.5 ile 1 mbits arası çoğunlukla suan turkcelldeyim turkcelin cekim gücü turk telekom kadar iyi degilmis turkcell sehrin ordasinda 1 cubuk4g cekiyor cogunlukla 15 -30 mbits arasi ancak idare ediyor
TivibuGo sadece ismi olan bir ürün iOS versiyonu bir seneyi aşkın süredir güncellenmemiş, tarayıcı da izlerkende açılmayan / hep problem çıkaran bir ürün Turkcell'in TV+ ile yarışabilecek bir ürün değil.O yüzden internetten tv izleyen biriyseniz o "hizmeti" yok olarak var saymanız da sağlıklı olur.