Para almadığım bir uygulama için bu kadar hakarete gelemem. Manyak insanlar ya. Sanki bir şey yapmışsınız gibi ana avrat söveni var. Allah sabır versin.
Neye sinirlenmiş ki bu kadar? Android sürümü mü desteklemiyor? Widget mi kuramamış kezban?
Bu arada, Google Play Store daki bir yazılım üzerinden 100TL'lik bir hizmet/ürün sattığımızda, Google bunun ne kadarını geliştiricisine veriyor? Tam kesintisi ne kadar? Bir de hangi yolla yapıyor bu ödemeyi, SWIFT vs mi? Konu hakkında biraz detay verirseniz, ilk ağızdan bilgi edinmiş oluruz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=ozgurgorgulu.doubletaptolock
"Cibilliyetsiz kahpeler" nedir ya 😅😅
Çok acayipmiş.
Çok ikna edici bir yazı tipi.
https://www.youtube.com/watch?v=uK65KpxIoRY
Para almadığım bir uygulama için bu kadar hakarete gelemem. Manyak insanlar ya. Sanki bir şey yapmışsınız gibi ana avrat söveni var. Allah sabır versin.
%99 değil, %100'ü Türk bu tarz yorum yazanların.
GM'ye kızsın GM5plus'ı android 8'de bıraktı diye 😛
Neye sinirlenmiş ki bu kadar? Android sürümü mü desteklemiyor? Widget mi kuramamış kezban?
Bu arada, Google Play Store daki bir yazılım üzerinden 100TL'lik bir hizmet/ürün sattığımızda, Google bunun ne kadarını geliştiricisine veriyor? Tam kesintisi ne kadar? Bir de hangi yolla yapıyor bu ödemeyi, SWIFT vs mi? Konu hakkında biraz detay verirseniz, ilk ağızdan bilgi edinmiş oluruz.
Normalde %30 alıyor. Normalde diyorum çünkü abonelik vb. olunca oran değişiyor. Detaylı bilgi: https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/112622?hl=tr
Ödemeyi 200 TL'yi geçince verdiğin banka hesabına yatırıyor. EFT ile GOOGLE IRELAND LIMITED adıyla gönderiyor.
Ben bir hizmet satmadığım için bende kesinti yok. Reklam gelirim var.