Bir zamanlar Lumia 920 kullanmıştım ve klavye deneyimini hala unutamıyorum, kelime tahminleri vs. çok iyiydi. Acaba ona yakın bir klavye uygulaması var mı bildiğiniz?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sony Xperia çok iyi ama sadece apk olarak yükleniyor, benim Meizu'da da çalışmadı 🙁 Denediğim hiçbir klavyenin tahminleri o kadar iyi değil
Switfkey var işte. Zaten Microsoft satın aldı.
ben swiftkey'ciyim, zaten bir süre sonra seni öğrendiği için ayrıca kendi tahminine gerek kalmıyor. en basitinden son zamanlarda hacı abi'yi çok kullanır oldum. hacı yazınca direkt peşine abi koyuyor. aynı uygulama başka arkadaşımda var şimdi denedim, hacı yazınca bektaş, şükrü önerdi 😀
Aynen bende 925 kullandım, uygulama marketi dışında gayet güzeldi.
SwiftKey kullanıyorum yıllardır. Tavsiye ederim. Bir süre sonra klavye yazdıklarını öğrenince işler bayağı kolaylaşıyor. iPhone'da kullanıyorum.
Profilimden anlaşılacağı üzere Lumia bizim işimiz 😀 Dediğiniz gibi o klavyeyi çok arıyor insan. En yakın olarak SwiftKey var onu kullanıyorum mecbur.
Ben de Lumia'daki klavye güzelliğini hâlâ hiçbir şyde bulamıyorum. Olmuyor. Swiftkey Gboard falan yok yani hepsi boş.
Aynene, Windows Phone'nun(8 ve 8.1 sürümü) tükçe dizilimli klavyesi çok iyiydi. Keşke Microsoft, Android ve İOS için sunsa.