Master @master 25 Aralık 2019 - 00:36 😂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 10 Master @master https://goo.gl/maps/HRDgA56cMTKNDKZZA 25 Aralık 2019 - 00:36 Yanıtla Beğen 1 Sercan Ozmen @sercanozmen35 Bizdede aynisi ermenistan icin gecerli 25 Aralık 2019 - 00:39 Yanıtla Beğen 1 Master @master Yine o sınırımıza 15-20 km, bu Belçika sınırına 3-5 km falan. 25 Aralık 2019 - 00:43 Yanıtla Beğen 3dfx @3dfx Belcikanin santralide almanya sinirinda. 25 Aralık 2019 - 00:51 Yanıtla Beğen 3 Master @master Aynen öyleymiş. Almanya değil de Hollanda sanırım ama. https://goo.gl/maps/kHVfsFydLLoG65gZ8 25 Aralık 2019 - 00:53 Yanıtla Beğen Burak Yirmibeşoğlu @burak25 @master Zaten minnacık ülke. Luksemburg, Hollanda, Almanya filan hepsi etkilenir Belçika'da olacak bir kazada. 25 Aralık 2019 - 01:20 Yanıtla Beğen 1 Master @master Buraya bir şey olursa Lüxemburg tarih sahnesinden siliniyor 😀 https://goo.gl/maps/DeoRniLQiVSCg52A8 25 Aralık 2019 - 00:57 Yanıtla Beğen BRN @brnspawn Adamlar anlaşma bozulmasın, birlik dağılmasın diye bir birilerinin kafasına silah doğrultmuşlar resmen 😀 25 Aralık 2019 - 01:10 Yanıtla Beğen 3 ilker @gilker Fransa'da adım başı nükleer santral var zaten, 2milyon nüfuslu pariiste bile sadece 9 tane var. 25 Aralık 2019 - 10:27 Yanıtla Beğen 2 TwoCenk @twocenk Nükleer santral kurmanın en keyifli tarafıdır bu. İleride bize bir şey olursa, yardım etmezseniz siz de zarar görürsünüz haa diyorsunuz. On santralin güvenliğinden her iki devlet sorumlu oluyor, olmak zorunda kalıyor. Çok temiz iş. 25 Aralık 2019 - 11:03 Yanıtla Beğen 1 İptal
https://goo.gl/maps/HRDgA56cMTKNDKZZA
Bizdede aynisi ermenistan icin gecerli
Yine o sınırımıza 15-20 km, bu Belçika sınırına 3-5 km falan.
Belcikanin santralide almanya sinirinda.
Aynen öyleymiş. Almanya değil de Hollanda sanırım ama.
https://goo.gl/maps/kHVfsFydLLoG65gZ8
@master Zaten minnacık ülke. Luksemburg, Hollanda, Almanya filan hepsi etkilenir Belçika'da olacak bir kazada.
Buraya bir şey olursa Lüxemburg tarih sahnesinden siliniyor 😀
https://goo.gl/maps/DeoRniLQiVSCg52A8
Adamlar anlaşma bozulmasın, birlik dağılmasın diye bir birilerinin kafasına silah doğrultmuşlar resmen 😀
Fransa'da adım başı nükleer santral var zaten, 2milyon nüfuslu pariiste bile sadece 9 tane var.
Nükleer santral kurmanın en keyifli tarafıdır bu. İleride bize bir şey olursa, yardım etmezseniz siz de zarar görürsünüz haa diyorsunuz. On santralin güvenliğinden her iki devlet sorumlu oluyor, olmak zorunda kalıyor. Çok temiz iş.