bu 144hrz 1ms IPS monitörler ne ara çıktı ya...
aklımı çeldi bu nalet kapitalizm.
bu durumda tn panel alanları ıslak zopayla dövmezler mi?
şuan asus mx273h modelini kullanıyorum.2013ten beri bir sıkıntı da çıkarmadı maşallah.
lakin kin akıcılık gerçek anlamda ihtiyaç duyabileceğim birşey...
bu yeni çıkan monitörler kalite anlamında bir katakullisi var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap