var tabi özkan bey samsung kapaklı olan hariç bütün samsunglar çalışıyor,nokia 8210 ve e50 çalışıyor siemens in pili bitti o yüzden açılmıyor,htc cha cha çalışıyor alcatelin ekranının yarısından yukarısı çalışmıyor,nokia 6260 çalışıyor ancak kasa çok kötü durumda kapaklı samsung çalışıyor ancak aradaki flexi kablosu koptu,philips olanın pili yok ve mikrofonu arızalı.
@ozkane Evet özkan bey istanbuldayım. Tozlu raflar için seve seve size ulaştırırım ancak ürünler kozmetik olarak kötü gelebilir gözünüze 🙂 Yinede elimden geldiğince ürünleri toparlayıp en kısa size ulaştırmaya veya getirmeye çalışırım.
@ozkane Evet Özkan bey gerçekten gerekli 🙂 Bir mail adresi verirseniz cihazların detay fotoğraflarını gönderebilirim veya isterseniz buradan paylaşırım.
Bunların arasında çalışan var mı?
var tabi özkan bey samsung kapaklı olan hariç bütün samsunglar çalışıyor,nokia 8210 ve e50 çalışıyor siemens in pili bitti o yüzden açılmıyor,htc cha cha çalışıyor alcatelin ekranının yarısından yukarısı çalışmıyor,nokia 6260 çalışıyor ancak kasa çok kötü durumda kapaklı samsung çalışıyor ancak aradaki flexi kablosu koptu,philips olanın pili yok ve mikrofonu arızalı.
Istanbulda iseniz, çalışır halde olanları tozlu raflar çekimi için sizden ödünç alsak? 🙂
@ozkane Evet özkan bey istanbuldayım. Tozlu raflar için seve seve size ulaştırırım ancak ürünler kozmetik olarak kötü gelebilir gözünüze 🙂 Yinede elimden geldiğince ürünleri toparlayıp en kısa size ulaştırmaya veya getirmeye çalışırım.
@eflatun, çok seviniriz!
Özel mesaj sistemi bu noktada gerekli oluyormuş :))
@ozkane Evet Özkan bey gerçekten gerekli 🙂 Bir mail adresi verirseniz cihazların detay fotoğraflarını gönderebilirim veya isterseniz buradan paylaşırım.
İyi saklamışsınız.
Teşekkürler.
Birde Nokia 6600 vardı efsanelerden.:)
Tabi efsanedir ancak o modeli hiç kullanmak nasip olmadı:)
Haluk Bey, çok seviniriz. Tozlu raflarda cep telefon tarafına da artık detaylıca giriş yapmak istiyoruz.
Destekçi de geldiğine göre artık tozlu raflar da başlayacaktır inşaALLAH.:)
@eflatun , @halukyorganci , [email protected] adresine bir e-posta atabilirseniz, üstünden yazışalım. Çok teşekkürler!
çok iyi bir şeye değinmişin arkadaşım HTC FARKINI KOYMUŞ gibi duruyor.Bana sorarsanız üretim yönünden eski telefonlar daha sağlam
Tıpkı eski araçlar gibi. Senesi dolmadan yeni model çıkarma furyası yoktu malum eskiden.
3310 göremedim ben burda 🙂
🙂 3310 hiç kullanmayan sayılı insanlardanım o yüzden elimde yok 3310 yerine Siemens C35 kullanmıştım ancak o maalesef elimde yok.
Alcatel'in çok şık, genç işi telefonları vardı. Hey gidi, yalan oldu gitti.
Evet gerçekten ne günlerdi. Genç işi renkli cıvıl cıvıl alcateller. Ancak alcatel hala şık telefonlar üretiyor fakat ülkemizde pek bulunmuyor.
Gazete promosyonuyla verilenler vardı bir zamanlar bir çok kişinin ilk cep telefonuydu bir zamanlar.:)
Daha sonra çıkan c55 benim şimdiye kadar kullandığım en güzel telefondu. Gelen kutusu 10-15 mesajdan fazlasını alsa hala kullanıyor olabilirdim 🙂
Eskiden telefonlar telefondu...
Yılan oynamanın ayrıcalığı vazgeçilmezdi...
Yılan sonra Bounce bir zamanlar telefon sadece Nokia'ydı.
Sezen Aksu'nun parçası aklıma geldi. Eskidendiii çook eskideen 😀
3210'dan sonra 3310'daki Yılan'ın bonus meyve kapma zevkini şimdiki gençlere gel de anlat...
@ddguclu Evet çok haklısınız anlatamazsınız,anlayamazlar. 🙂
hele hee 3310 da melodi yapmak 😀 off, ANLAYAMAZSINIZ!
Nokia 8210. 😉 Mavi rengi de vardı. 🙂
http://galeri7.uludagsozluk.com/223/t%C3%BCrkiye-de-kullan%C4%B1lan-ilk-telefonlar_293285.jpg Şu telefonu hatırlayanınız var mıdır? Babamın zamanında çok ciddi bir para ödeyip aldığı ilk cep telefonuydu. Konuşurken anteni uzatmak gerekiyordu vs 😀 Cihaz hala evde aile reisi olarak sapasağlam duruyor baş köşede.
Benim babamın ilk telefonu bu kadar şık değişdi 🙂 http://www.v7n.com/forums/attachments/mobile-technology/17397d1369084035-what-your-first-ever-mobile-cell-phone-mr1.gif
Bu telefon evimize giren ilk tefondu sim kart yeri ankesörlü telefon kartı gibiydi anteni açılıyordu ve yerinden kalkmıyordu 🙂
Bunlar baya baya atalar.:)
Hahah bunu görmemiştim, çok iyiymiş. O sim kartları hatırlıyorum, bizimki de öyleydi, evet 😀
Şimdi micro sim nano sim diyorlar eskiden maxiydi kimse bilmez 🙂
Nokia 8110 http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130302051608/matrix/images/0/07/Cellular_phone.png
iyi de çaçanın ne işi var orda 🙂
zamanında o kadar telefon alacağına bi masa falan alaydın, yere koymuş cihazları ya
Güzel seri
Teşekkürler.
htc cha cha tasarımı on numara.
htc chacha ne alaka kardeşim şurda 3 yıl önce falan çıktı????