#ikinciel AZ ISIRILMIŞ TEMİZ DÜRÜM
Satıyorum arkadaşlar, bugün öğle vakti Gaziantep te ki meşhur dürümcü adil Usta'dan aldığım kızartma karışık döner dürümünü satmaya karar verdim. Usta'dan sade döner istememe rağmen unutup içine kızartma da koymuş. Bende satmaya karar verdim. Sadece bir defa deneme amaçlı ısırdım, sonra kaldırıp paketine tekrar koydum. Isırırken sadece ağzımın ucuyla ısırdım dürüme kesinlikle salya vs herhangi bir şey bulaşmamıştır. alan kişi gönül rahatlığıyla yiyebilir.
Şehir dışına havale sonrası gönderim yapabilirim.
Fiyat: 4.35 tl (pazarlık az bişi var)
Özellikler;
Bir adet ince lavaş (tost makinesinde ısıtılmış)
50 Gr tavuk döner
20 Gr kızartma
15 Gr ketçap
5 Gr nar ekşisi
4gr tuz
50 Gr salata (domates, maydanoz, marul, salatalık vs soğansız)

Fişi var mı ? Fiş yoksa 2tl veririm 🧐
İşte bilinçli tüketici, tabi ki var dürümle birlikte vericem.
@olasandra Kusura bakmayın. 50kuruş farkla sıfır Yarım ekmek+Ayranlı aldım. Kısmet değilmiş,hayırlı satışlar.
alın bunu arkada döğün 😀
Üst modele geçmeyi düşünüyorum. o yüzden sadece et döner ile takas yapabilirim, üst veririm.
Alsam da 14. gün iade ederim haberiniz olsun. Sorun yaşar mıyız? Sonra kötü olmayalım.
2 gün garantili, hala 1 gün 22 saat garantisi var. Bişi olursa adil Usta'dan ücretsiz tamir servisi görebilirsiniz.
Isırılmış boyoz ve yarım yumurta ile takas
Parça parça düşünür müsünüz ?
50 gr salataya talibim gibi 🤔
ofis @ofis
andacatasayar @andacatasayar
Bütünlüğü bozmamak için tek malzeme satamam ama ısırılmamış yarısını yarı fiyatına satabilirim. Fiyat 2 TL
@olasandra Kargo bize mi ait? Kapıda ödeme yapar mısınız? Ağrı’dayım. Beğenmezsem de geri yollıyım da kargo size haşırt 🤣
@andacatasayar yok öyle yağma kargo alıcıya ait 😃
Sahibinden'e koyup GET açar mısın ?
@olasandra İyi ki gıdaya taksit uygulanmıyor.
İlan verildi yayınlanınca haber vericem.
ürün hala satılık mı 😀
Kusura bakmayın ama bunun et dönerlisini geçen burada bir arkadaş 6,1 tl'ye verdi. Sizinki ona göre pahalı kalıyor. Yine de hayırlı satışlar.
tek lavaş lazım bana
Çıtır hasarlı bu dürüm, malesef. Size iyi satışlar 😁
Nar ekşisi mi? Hayır gelmez çok yakar bu
ALIYORUM.
Açtım iyice acıktım mutlu musunuz 😐😐😐