Xiaomi'nin elektrikli otomobili olduğu iddia edilen bir araç sessiz sedasız şekilde mağazalar içinde yerini almaya başladı.



Xiaomi'nin elektrikli otomobili olduğu iddia edilen bir araç sessiz sedasız şekilde mağazalar içinde yerini almaya başladı.



Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok sevimli. Buralara gelir mi acaba? Ve aklıma takılan bir soru daha; bilgi eğlence sisteminde reklam çıkıyor mu?
Euro NCAP, NHTSA güvenlik sonuçlarından önce bunu mu merak ediyorsunuz? 😀
@pope evet. 😀
@coupe çok güzel soru konu Xiaomi olunca 😃
vay anasını helal olsun
Ara menülerde reklam gösterecek mi?
Bu Xiomi'nin el atmadığı yer yok 🙂 Güzel, rekabeti kızıştırır umarım.
25 liraya satsın ne ncap kalır ne bişey 😀
Orayı yıkarlar.
Yazan en yüksek fiyatı 71.900¥ 75 bin yuan olarak çevirirsek 63 bin₺ yapıyor. Eğer gelirse 70-80 bin küsur TL fiyatla gelir. (71 binlik versiyonu 60000₺ vergisiz fiyat ile girerse %3ötv(motorunun gücü az olacağı varsayılarak) ve %18 kdv ile 73.000₺ eder.)
Biz anca yandaki go kart aracını alabiliriz