OzanOz @ozanoz 23 Mart 2019 - 23:42 #kediseyir #betakedi BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 17 7 teknobetikci @trmaestro az kalsın kedi nerede yazacaktım 🙂 23 Mart 2019 - 23:48 Yanıtla Beğen 3 cengiz @cengiz Son bir tane kalmış almak için mağazanın önünde yatayım. wadawd 23 Mart 2019 - 23:54 Yanıtla Beğen KUTALP @kutalp BETA nasıl batmıyor ilginç. 24 Mart 2019 - 00:06 Yanıtla Beğen 1 Serkan Özer @serkanozer Bu beta nin logosu cok hoş bir kere deri bir ayakkabi almıştım hala daha sağlam bu tarz şeyleri görünce daha da o markaya talebim artiyor 24 Mart 2019 - 00:14 Yanıtla Beğen cicikuş nazmi @cicikus Commodore? 24 Mart 2019 - 03:10 Yanıtla Beğen 1 lterlemez :) :\ :( @lterlemez Eski ayakkabıcılardan pek sağ kalan olmadı; BETA, Ziya ve İnci... 24 Mart 2019 - 06:02 Yanıtla Beğen furkan1zek @furkan3ze3 Bu marka umarım hiç batmaz. Daha önce aldığım botu 5 sene giydim. Botları o kadar hafif ve kibar ki . Benim gibi ağır botları sevmeyenler için bileksiz, hafif ayakkabıları harika. 30 Mart 2019 - 11:54 Yanıtla Beğen İptal
az kalsın kedi nerede yazacaktım 🙂
Son bir tane kalmış almak için mağazanın önünde yatayım. wadawd
BETA nasıl batmıyor ilginç.
Bu beta nin logosu cok hoş bir kere deri bir ayakkabi almıştım hala daha sağlam bu tarz şeyleri görünce daha da o markaya talebim artiyor
Commodore?
Eski ayakkabıcılardan pek sağ kalan olmadı; BETA, Ziya ve İnci...
Bu marka umarım hiç batmaz. Daha önce aldığım botu 5 sene giydim. Botları o kadar hafif ve kibar ki . Benim gibi ağır botları sevmeyenler için bileksiz, hafif ayakkabıları harika.