İ5 - 7300HQ ile GTX 1050 Apex Legends da sürünüyor. 40 FPS'yi zor görüyorum düşük ayarlarda. Ben de mi sorun var yoksa sizde de performans düşük mü? #apexlegends

BeğenFavori PaylaşYorum yap