Huawei Xiaomi falan günlük telefon mu çıkarıyorlar, midem bulanıyor artık birbirinin kopyası yeni saçma modeller görmekten. Gerçekten satıyorlar mı bunların hepsini ya. Bir markanın 85 tane modeli olmaz ki. Yani bir bana mı doğru geliyor senelerdir Apple ın tarzı? Bu ürünlerin hangisine destek veriyorlar doğru düzgün 1 sene sonra

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Suicide @suicide

    valla 3 telefon parasi isteyecegine 3 gunde bir telefon cikartsin daha iyi bence.

  • scorptr @scorptr

    mi4 e hala güvenlik güncellemeleri geliyor mi5 e android güncellemesi geldi

  • kiwi @kiwi

    güncelleme ve destek verdikten sonra kaç model çıkarmışlar kimin umranda. 7 milyarlık dünyayız. yüzlerce farklı ülke, binlerce farklı gelir grubu var, binlerce farklı ihtiyaç sahibi var. apple gibi tek modelle hal olmuyor bu işler. appleda da olmuyor zaten o yüzden 1 model yerine, senede 3 model cıkarmaya başladılar

  • ARMv7 @armv7

    4-5 sene önce güzeldi bu işler. Şimdilerde model kartelasının suyunu çıkartan samsung bile S, S mini, Note ve Ace serileri vardı. Hepsi çok iyi kitle hedef alan telefonlardı. HTC desen 3 serisi vardı yada yoktu. Sony desen Z serisi vardı birde bir ucuz serisi. Şimdilerde hangi model ailesi hangi kitleyi hedef alıyor belli değil.