Günümüzde kendini tekrar izleten bir film yapamıyorlar. Bazı filmler var her seferinde kendini dikkatle izletiyor ve daha önce farkına varmadığımız ayrıntıları cok sonra izlediğimiz tekrarlarında fark edebiliyoruz.
Örneğin ;
Lord of the rings trilogy
Harry potter series
Batman trilogy
Bıkmadan izlerim bunları. Böyle çok fazla seri yok....
Batman süper kahraman değil mi 😀
Benim super kahraman filmi ile derdim yok. Yeterki güzel olsun. Ayrıca yasımdan da utanmıyorum yarin gidip Aquaman i izliyor olacağım.
Oraya The Godfather eklesek güzel olur bence
@melburg nolan batman'inin nesi süper hocam
@xeon Sonuçta süper kahraman 😀
@kurtcuk güzel film çıkmasını beklersek sinemaya gidemeyiz.
Var aslında tekrar izlenesi filmler ama popüler değiller. Ahlat Ağacı'nı iki kez izledim mesela, ileride aradan zaman geçince tekrar izlerim. Görselleri için değil de diyalogları tekrar dinlemek için.
Ama dersen ki aksiyon-macera filmi olsun, efsane olsun, süper kahraman saçmalıklarından sonra o zor artık. Filmlere yaklaşımın tekrar değişmesi lazım.
Gelecege dönüş serisinide unutmayalim:)