Şimdi izlediğim bir filmde adamın evine icra geldi, benim de aklıma bir şey takıldı. Adamın evindeki her şeyi yüklediler kamyona götürdüler. Diyelimki arkadaşı adama ödünç televizyon verdi 3 gün izleyip geri verecek. Eve icra geldiğinde bunun tespiti nasıl yapılıyor çok merak ettim. Yada icra gelmesi olayı filmlerdeki gibi mi oluyor, öyle her şeyi yükleyip götürüyorlar mı?
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Günlük yaşam malzemelerini almıyorlar diye duymuştum.
1. Zorunlu dolap fırın vb bir tanesini alamazlar. Birden fazlasını alırlar
2. İcra kime gelmişse örneğin kocaya geldi kadın üzerine fatura varsa haciz edilemez.
3. Emeklilere haciz işlemi yapılamaz.
Bilgilendirme için teşekkürler. Cidden çok merak ettiğim bir konuydu. Filmde de baya bir uçmuşlar, adam en son boş evde, yerde yatıyordu falan 🙂
Evlendikten sonra alınan her şeyin ortak olduğunu düşünürsek evdeki bütün eşyaların yarısına mı el koyabilirler? 😀
@onimarsynn Eskiden öyleydi. 2005 di sanırım sonra düzeltildi.
@secota Genelde faturası olmadığı için yarısına değil tamamına el konuyor.
Youtube'da bir filmden kesit vardı, adamın evine gelip fakir olduğunu alacak bir şeyi olmadığını görünce karısını alıp götürüyorlardı. 😀
@onimarsynn 😁 tabi ki öyle bir şey olmaz. Kadın "mal" değildir.
@onimarsynn my wife now
“Para, kıymetli evrak, altın, gümüş, değerli taş, antika veya süs eşyası gibi kıymetli şeyler hariç olmak üzere, borçlu veya aynı çatı altında yaşayan aile bireyleri için lüzumlu eşya; aynı amaçla kullanılan eşyanın birden fazla olması durumunda bunlardan biri haczedilemez.” Bunun yanında malın haczinin mümkün olup olmadığını, icra memuru takdir edecektir. 3. kişinin malı borçluda ise bu kişi hacizde istihkak prosedürünü devreye sokabilir.
mal beyanında bulunmamıştır, artık evden bir şey almıyorlar diye biliyorum ben.
@teknolak Hangisi yok?
.