Benzer Videolar
Robot Örümcek Tarifi | Scrap Mechanics Türkçe
Paris Moda Haftası! | Hitman: Episode 1 #3
Portal Çılgınlığı | Hearthstone: Tavern Brawl
Savaşçı Mustafa | Overfall #TürkYapımı
Udam Katliamı! | Far Cry: Primal #4
Şah ve Mat | Hitman: Episode 1 #2
Atıl Kurt! | Far Cry: Primal #3
Suikast Günlüğü | Hitman: Episode 1
Özel Ajan C | The Division
Uncharted 4 Multiplayer Beta Deneyimi
Ruh Toplayıcısı| Far Cry: Primal
Kulemi Yıktılar | Firewatch #2 Türkçe
Uzun Dişli Kaplan! | Far Cry: Primal
En iyi Fallout 4 modları ne işe yarıyor?
İrlandalı Boksör! | Punch Club
Kamp Ateşi | The Long Dark 5. Bölüm #Türkçe
Deli Fişek | Firewatch #1 Türkçe
XCOM 2 incelemesi
Tavşan Adası | The Long Dark 4. Bölüm #Türkçe
Çorba Şirketi! - Nom Nom Galaxy | Bu Nasıl Oyun?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şükür kavuşturana
Metro da bildirim geldi hemen açtım yol bitene kadar izlerim 😃
Var bir sıkıntı seste. Sorun sizde değil.
Yetişin komşular video geldi
Var malesef
Bu oyunu yıllardır oynuyorum. Sayısız kez bitirdim. Her bitirmede yeni birşeyler geliyor. Bu güne kadar oynamadığınız hata 🙂
çok güzel
24 TL'den ucuza satan yer var mı?
Birkaç hafta önce olan indirimlerde 14.40 TL'ye düşmüştü, ben o zaman almıştım.
İlk oyunu pek sevmemiştim, bu daha iyi gibi, listeye ekleyeyim 😉
İlk oyun zaten iyi değil. Sebebi de Java tabanlı olması ve akışkanlık iyi değildi. Bunda sabit 60 fps ile çalışıyor oyun ve inanılmaz geliştirmeler var. 🙂
Çalışmayı durdurdu hatası vermese birde... Documents\My Games\Binding of Isaac Rebirth konumunda bulunan dosyaları silmeme rağmen düzelmedi. Bu tarz bir sorunla karşılaşmış olan var mı?
Sanırım OpenGL ile ilgili bir sıkıntı varmış, ekran kartı driverını güncellediğimde sorun çözüldü.
Resmen boh savaşı 🙂 ne kötü oyun
Oyun çok iyi. İnanılmaz bağımlılık yapıyor 🙂 Bakma Cantuğ'un kötü oynadığına. Oyunu her bitirdiğinde oyun biraz daha zorlaşıyor ve yeni yeni karakterler, eksta odalar, ekstra bölümler ve yeni Boss'lar ekleniyor. Tavsiye ederim yani.
Bence çok kötü
PS4 için almıştım ama çok zor geldi izleyince:)
Siteye her girişimde şu fotoğrafı görmekten psikolojim bozuldu yemin ediyorum
2011'de çıkan ilk oyunundan beri toplam 3000 saate yakın oynadığım bir oyun. Asla bıkmadığım ve bıkmayacağım en sevdiğim oyunlardan biri. Serinin tüm oyunlarını ve dlc'lerini defalarca bitirdim. Tüm achievementları defalarca tamamladım. Gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan biridir bana göre.
Ayrıca roguelite isminde bir oyun türünün oluşmasını sağlayan, roguelike tarzının dirilmesine ön ayak olan bir oyundur kendisi. Oyun dünyası için öncü olduğu çok şey var yani bu bakımdan da önemli bir oyun.