Kur düşüyor gibi, kurtardık mı dersiniz gider mi bu ivmeyle. Anlayanlar bir yorumlarsa. Özellikle TR bankaları kapandıktan sonra 6 ya kadar inmiş?

Kur düşüyor gibi, kurtardık mı dersiniz gider mi bu ivmeyle. Anlayanlar bir yorumlarsa. Özellikle TR bankaları kapandıktan sonra 6 ya kadar inmiş?

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
pompeonun rahip serbest kalabilir soylemiyle dustu asla kalici olamaz. parasi olana alim firsati. ytd.
Ortam çok gergin herkes çok gergin ben anlayamıyorum biri açıklasada anlasam artık şu işi 😀
Bitcoinden hallice bir para birimiyle ilgili bilimsel tespit yapilamaz.
Düşer inşallah.
damat konuşacak mı bu hafta onu öğrenmen lazım.
Döviz alın çıkar. YTD