Çentiğin Gülleri
@aytacesmebasi 'nın özel isteği üzerine yazılmıştır.

Çentik Güzelleri (MWC 2018)
1) Asus Zenfone 5z
2) Asus Zenfone 5
3) Wiko View 2 ve View 2 Pro
4) Noa N10
5) Doogee V
6) Leagoo S9
7) Vernee M7
8) Ulefone T2 Pro
9) Ulefone T2
10) Ulefone X
11) Oukitel U18
12) Oukitel U19
13) ILA X
14) Hotwav X
15) Diadem X
16) Blackview X
17) Unione X
18) CNCE X
Söylenti-Sızıntı Düzeyinde ki Çentik Güzelleri
1) Huawei P20 serisi
2) LG G7
3) Xiaomi Mi7
4) OnePlus 6
5) Vivo V9
6) Oppo R13
7) Umidigi Z2
Daha da artacak bunlar daha başlangıç modelleri daha ne marka modeller gelecek çentik ile...
Asus dışında çok ciddiye alınacak firma yokmuş. Düşündüğüm kadar kötü değil durum 🙂
OPPO ve VIVO da mı merdiven altı? 😀
http://148.66.156.237/~zx9s1rcd665b/wp-content/uploads/2017/08/vivo-featured-news.png
Çentik düşmanlarına bu zor zamanlarda metanet diliyorum, bu fırtına da geçer arkadaşlar. Sağlam durun, prim vermeyin 🙂
Oppo ve Vivo merdiven altı değil bence. Çinli marka bana göre pek çekici olmasa da adamların hakkını yemeyelim.
çentikli televizyon yapsalar da modaya uysak 😀
xiaomi yapmasaydı ya
Buradan bir şöyle bir sonuç çıkartacağım: Bu firmalar kimi kullanıcıların bu duruma olumsuz bakacağını biliyorlardır, analizini yapıyorlardır. Buna rağmen bunu yapıyorsa bu kadar firma, Apple'a benzediği için telefonu alacak kitle diğer karşı çıkan kitleye göre çok daha büyük. En azından öyle düşünüp bu duruma olumsuz bakan kullanıcıları kaybetme riskini göze alıyorlar gibi görünüyor.
İyi yönlerini diğer firmaların almasında bir sakınca görmüyordum ama çentik getirerek, kamerayı trafik ışığı gibi yaparak doğrudan taklit etmek rezil bir durum. Çentik olan bir telefonu asla almam ben.
Şunu dünyada yedi milyon kişi falan tartışıyordur bence. Geriye kalanı düşündüğümüzde haklı olabilirsiniz.