Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hangi ülkede yatarak ve niteliksiz üniversite mezunu bu kadar fazla ?
Böyle bir gerçek var elbet ancak bu ülkede nitelikli, kendi fikirleri olan bireyden daha çok patronun yamağı olacak eleman aranıyor.
Demek ki kalitesiz ve amaçsız yüksek öğrenim veriliyor.
Uyduruk şehirlere bile 2 üniversite açanlar sağolsun. İstihdam bu kadar azken her yere üniversite yapmak müthiş bir zeka ürünü. Öte yandan insanlar görüyor ki okumadan hele bir de paranız yoksa bu ülkede bulacağınız işler kölelikten farksız. İnsanlar bir umut üniversiteye gideyim belki şansıma daha iyi şartlarda yaşarım diyor. Elektrikçi, tesisatçı, ne bileyim herhangi bir teknik iş yapan eleman hak ettiği paraları kazanabilse herkes üniversite diplomasını bu kadar önemser miydi acaba? Üniversite mezunlarının çoğu işsiz çünkü iş yok, olanlar da çalışacak adam değil sömürülecek köle arıyor. Açın kariyer ilanlarına bakın bir de verecekleri maaşa bakın anlarsınız mevzuyu. Bu işsizlik büyük bir problem o yüzden tek bir sebebe bağlanamaz. Böyle olunca çözümü de meşakkatli oluyor tek bir şeyi çözmek yetmiyor.
Üniversitenin eğitim yeri değilde, seçim kampanyası olarak görülmesinin sonuçları
Şehirler niye uyduruk olsun okullar vasıfsız
Üniversite mezunu işsizliği bu ülkede vahim boyutlarda. Çok ciddi durum.
Temel bilimlere yatırım yapılmaması üstüne düşünürseniz sonucu ulaşırsınız.
TR de universite okumak tamami ile zaman ve para kaybi.