Geçen bahsettiğim ( https://teknoseyir.com/durum/777412 ) metal puzzle faslının ikinci bölümü. Akşam 2 $'a aldığım ikinci parça olan X-wing Warplane i yapmak için tezgahı açtım. Bizim ufaklıkla beraber uğraşıyorum. İlkine göre bu daha çok uğraştırdı. Saat 11'e gelirken neredeyse bitiyordu ancak kanat uçlarındaki silahları takıyorum ama bir türlü doğru yöne bakmıyorlar. Eviriyorum çeviriyorum bir de ne göreyim kanatları ta başında ters monte etmişim 🙂 Mini bir şoktan sonra parçaları dikkatlice geri söküp tekrar monte ettim. Bir şekilde hallettik.
#puzzle #maket #StarWars #xwings

Ben onlardan 3 tane aldım doğru düzgün yapamadım. Bayağı hassas hemen yamuluyor. Beceri istiyor 🙂
Yapabilmek için el becerisi gerekiyor mu?
Alet edevat ihtiyacı var mı?
Tamamlanınca sağlam duruyor mu?
Ciddi anlamda el becerisi istiyor, hassas iş.
Alet edavat olarak küçük bir kargaburun ve düz saatçi tornavidası yeterli
Sağlamlık derken dik duruyor 🙂 ama en ufak temasta yamulabilir tabii. Ben vitrine kaldırdım bebeler ellemesin diye yoksa elde oynamaya hiç müsait değil.. Bunlara mini stand yapıp led ile ışığı vurduracan öyle seyirlik sergileyeceksin..
@abdlkadrergin yanıtlar için sağol. Tamamlanmış hali eli kesecek gibi olmuyor değil mi?
@arandur yok el kesmez ancak misal kanatlardaki o silahların ucu iğne gibi sivri. Ben yaparken elimi kesme riskiyle karşılaşmadım. Ama iğne gibi sivri uçlar bir kaç kez elime battı..
Modeline göre yetmiş liraya kadar çıkıyordu fiyatlar. Bende de Çin'den gelen bir kaç tane var. Ford T modeli yaptıktan sonra diğerleriyle uğraşmak zor geldi. Dolapta duruyorlar, bir ara bakarım diye.
@orcun Elin yatkınsa güzel olur. BEn Gearbest'ten almıştım. DnR'dakilere bulaşılmaz, hata yapsan içine oturur. Bunlarda tolare etmek daha kolay.
@orcun Aynen ne diye o kadar para bayılacaksın. Ben gearbest'ten almıştım ancak şu an satışı yok. Aliexpress'te envai çeşit var.. Hatta önümüzdeki 11.11 muhabbetinde yine 2 dolarlara bulunabilir bu tür şeyler. Ben de gözüme bir kaç tane kestirdim pusudayım 🙂 Ucuza bulan burada paylaşırsa hep birlikte sömürürüz 🙂
60 iş günü içinde kargoya verilir yazısı beni caydırdı
Hemen cayma yahu, çok farklı satıcılar var. Hem kimmiş o 60 gün kargo çeken? İllaki normal sürede kargolayanlar vardır.
@abdlkadrergin gece geniş zamanda bakıcam artık
Tanklar güzelmiş.
https://tr.gearbest.com/model-building-toys-c_11812/