Arkadaşlar evimin tam arka tarafındaki yola her Cuma pazar kuruluyor. Yani uyuduğumuz odaların olduğu tarafa denk geliyor bu kısım. Bir süredir her Cuma pazar kuruluyor. Pazarın kurulması neyse de pazarcılar saat 04:30-05:00 gibi saatlerde gelip hazırlık yapmaya başlıyorlar tam dibimizde yani. Ve korkunç gürültü çıkıyor. Yemin ediyorum her perşembe gecesi bu saatlerde bunların gürültüsüne uyanıyorum ve tekrar uyuyamıyorum. Hiç de özen gösterip dikkat ettikleri yok yani ortam sessiz, millet uyuyor ama onların umrunda değil, o demirleri gürültüyle yere atmalar, bırakmalar, şangır sungur birşeyler, birbirleri ile bağıra bağıra konuşup gülmeleri, küfürleşerek şakalaşmaları falan çok fazla rahatsız edici bir gürültü sorunu çıkardı. Bu sıkıntının çözümü var mıdır sizce? Normalde pazar yeri bizim evin dibi değildi ama orası şu an inşaatta olduğu için evin dibinde pazar kuruluyor. Ben ekmek peşinde koşmalarına laf etmiyorum, saygı duyuyorum zor iş ama insan biraz etrafını da düşünmez mi? Acaba belediyeye vs şikayet etsem bi uyarı falan yaparlar mı sessiz olmaları için?

BeğenFavori PaylaşYorum yap