@furkanemir Yeni i30 mu ? Leon sert ya hani fazla sert diyorlar. Sinan Koç sert dediyse vardır elbet bir şey 🙂 Yeni olan güzel evet ama tercih Honda olurdu.
@furkanemir Bilmiyorum hangi versiyon ama turbo olan sanırım o cvt gayet iyi normali sportif değil. Abi ben o kadar takacağımı sanmıyorum sonuçta bunu alıp ulan 0.2 saniye daha pistte nasıl zaman kazanırız kafası yok. Hani TypeR olsa küfredilir.
o fiyatlara alınacak mantıklı araçlardan biri de insignia (eski kasa) 1.6 dizel tork konvertörlü otomatik şanzımanıyla mantıklı bir araç birde sport donanımsa o jantlarla tadından yenmez, şuan 115binlere falan bulunuyor galiba , yeni kasası geldiği için d sınıfı alınabilecek en uygun araç eğer yeni kasası var takıntınız yoksa.
@maximilianwagner biz alırken dahada ucuzdu, bizden 1 ay önce alanlar 7-8 bin lira daha da ucuza almışlardı fakat yinede fiyat olarak şuan c sınıfı araçlara göre kesinlikle tercih edilir, dizel elentra otomatiği 100 bin 🙁
@furkanemir yeni kasa hangisi oluyor? biz araç bakarken normal bildiğimiz mondeo vardı 4-5 senedir piyasada olan, fakat onun dizel otomatiğini doğru dürüst bulamadık bayilerde, hep manuel önerince vazgeçmiştik, manuel düşünenler için iyi bir alternatif, eksi yanı bagajı ve multimedya sistemi insigniaya göre kötü bence.
@furkanemir bu yıllardır satılan araç hocam yeni kasa diyince, ben komple kasa değişti sandım insignia gibi, bu kasa mondeoda bir iki yıl içinde değişir herhalde, söylediğim sebeplerden dolayı vazgeçmiştik biz bundan,
308
Sen pejosun sakin ol nedir bu fiyatlar
O paralara tek alıncak araba honda civic yol tutuş var tipi güzel motor güzel daha ne istiyorsunuz anlamadım ? 😀
İ30 ve Leon favorim
@furkanemir Yeni i30 mu ? Leon sert ya hani fazla sert diyorlar. Sinan Koç sert dediyse vardır elbet bir şey 🙂 Yeni olan güzel evet ama tercih Honda olurdu.
@maximilianwagner yeni i30, leon sert çünkü insanlarin golf almasi için bir sebep gerek
@maximilianwagner Honda hala kabinde leğen plastiği kullaniyormu ? Yoksa yumuşak kaliteli plastikmi
@furkanemir Üst tarafı yumuşağa çevirdiler 😀
@maximilianwagner olsun sonuçta 1.6 atmosferige tapan bir kitle olduğu için vantilatör plastiginden bile yapsalar alırlar
@maximilianwagner 1.5 ünite getirip cvt koymakda aşırı akıllıca tork konvertör koysalar ölürler sanki
@furkanemir Reis eskisine göre harbi değiştirdiler 😀 Güzel makina yani i30 da güzel tarz meselesi ben konsol yapısını daha cici buluyorum Honda nın
@furkanemir Bilmiyorum hangi versiyon ama turbo olan sanırım o cvt gayet iyi normali sportif değil. Abi ben o kadar takacağımı sanmıyorum sonuçta bunu alıp ulan 0.2 saniye daha pistte nasıl zaman kazanırız kafası yok. Hani TypeR olsa küfredilir.
@maximilianwagner Turbolu deli makine ama bağırıyor gitmiyor hissi veriyor cvt
@maximilianwagner o zevk işi konsol olarak ben mesela fordu hiç sevmem hep aynı tasarım
o fiyatlara alınacak mantıklı araçlardan biri de insignia (eski kasa) 1.6 dizel tork konvertörlü otomatik şanzımanıyla mantıklı bir araç birde sport donanımsa o jantlarla tadından yenmez, şuan 115binlere falan bulunuyor galiba , yeni kasası geldiği için d sınıfı alınabilecek en uygun araç eğer yeni kasası var takıntınız yoksa.
@aykut Harbi o da olabilir haklisin
@maximilianwagner tedavüldn kalkıcak ne varsa bir arada. opel, dizel ve tork konvertörü 😀
@aykut yeni kasa mondeo da alınıyor
@maximilianwagner biz alırken dahada ucuzdu, bizden 1 ay önce alanlar 7-8 bin lira daha da ucuza almışlardı fakat yinede fiyat olarak şuan c sınıfı araçlara göre kesinlikle tercih edilir, dizel elentra otomatiği 100 bin 🙁
@furkanemir yeni kasa hangisi oluyor? biz araç bakarken normal bildiğimiz mondeo vardı 4-5 senedir piyasada olan, fakat onun dizel otomatiğini doğru dürüst bulamadık bayilerde, hep manuel önerince vazgeçmiştik, manuel düşünenler için iyi bir alternatif, eksi yanı bagajı ve multimedya sistemi insigniaya göre kötü bence.
@aykut google a yaz 2016 mondeo diye çıkıyor araç
@furkanemir bu yıllardır satılan araç hocam yeni kasa diyince, ben komple kasa değişti sandım insignia gibi, bu kasa mondeoda bir iki yıl içinde değişir herhalde, söylediğim sebeplerden dolayı vazgeçmiştik biz bundan,
Egea da kotu değilki
@furkanemir Parasına göre yol tutuşu falan güzel. Egea alıp S class aramamak lazı mtabi 😀
@maximilianwagner hb olanının donanimlarida güzel ama sedani net kötü
adamlar opeli satın alacak para lazım. bu paralara crv dizel 9 ileri otomatik alınır 😀
sadece gülüp geçelim, tepki vermek mimik de bulunmak bile bana anlamsız derecede boş geliyor şuanda.
Öküz alırız o paraya.
Bugun gt line 3008 gormustum dizel. 176 bin lira oldugunu bilsem daha bir saygiyla bakardim.