Sırf öğrencilerin faydalandığı şeylerden faydalanabilmek için AÖF kaydı yaptırmak sizce ne derece mantıklı bir hareket olur? Toplu taşıma kullanan biri için öğrenci kartı almak, başka yerlerde başka avantajlardan, fırsatlardan falan yararlanmak için yani...

Geçen sene öğrenciliğim bittikten sonra bu tarz fırsatları kaybettiğim için üzülmüştüm 😀 Otobüste tam basmak falan beni rahatsız etmişti yani psikolojik olarak. Tabi bir diğer amaç lisans diplomasının yanına 2. bir diplomayı daha eklemek ama, ne dersiniz? Dönem harcı dışında masafı oluyor mu bu AÖF'lerin? #konudışı #akış #lys

BeğenFavori PaylaşYorum yap