Murat abiyi de yıldırmışlar sonunda.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 228 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

adamın cgo ıcın topladıgı sısteme bak 😀
Twitch ten yayın yapmayı filan planlıyor sanırım 🙂
Bence alakası yok. Asgari ücretle çalışan biri akşam eve gidip insanlığını koymuyor sonuçta sofraya 😀
Yav he he en ahlaklı, en misafirsever, en entellektüel, en en en biziz.
Marketten 100 euroluk yaptigi alisverisi anlatiyor birinde. Sonradan görmüş gibi kufurlu konusuyor bir de.
aypon aldim aypon
Almanya'da yaptığı 100 euroluk alışveriş videosunda burda 100 birimle ne alıyoruz diye yaptı 😀 Biz istediğimiz için
ben simdi 100 liraya 2 kilo eti anca aliyorum adam orda 100 euro ile kac günlük alisveris yapiyor bunu d gosteriyor sonradan gormuslukle alakasi hic yok kiyaslama yapiyor bir de kufure niye takuliyorsunuz biz kufursuz mu konusuyoruz birakin bu ayaklari adam gercekleri bir bir koydu ortaya sindirmezseniz de soda felan icin 2 bin maas alip ay sonunu getirmeye calismaktan milletin dengesi bozuldu videoyu da izleyemedim evde internet yok buray neden biraktigini yazarsiniz canli yayin bitince
aynı kişiyi almanyaya götür solcu buraya getir sağcı olur çok takılmamak gerek. Benimsedigi görüşü eleştirilgini gördükleri an babalarını savunur gibi savunan adama bişi anlatamazsn sorsan yedigin kaba ıçmamak gibi yaşadıgın ülkeye haksızlık yapmamak gerektigini düşünürler çocuklar ölmesin diyen ögretmene ceza verilicek düzene alkış tutarlar ortada haksızlık var diyene hadi lan ordan derler çünkü kendilerine deymez onlara dokunmaz ama dokununca nasıl acıtasyon yaparlar mavi marmara rabia gibi eylemlere katılırken polis bi üzerlerinden geçsin belki hak arayanların derdinden anlarlar bak düne kadar ölüler bile evet vermek için mezarlarından kalksınlar diyenleri kendi mahkemelerinde süründürdüklerine nasıl isyan ettiler ama 4 yıl önce zaman gazetesi ergenekon ile askerleri içeri atarken oh olsun derdi adamlar kendi kafasına sıkan komutana mermiye kafa attı diyip dalga geçtiler düzen güçlünün düzeni ve güçlünün yanında olanlara neden oradasın dememk gerek boşvericeksin kendi fikirlerimi bile zor degiştirirken bu adamlarla ugraşıp ne diye moralimi bozayım neyin ne oldugunu söylesende anlamazlar türkan saylan gibi saygın insan o kadar yaşlı ve hastayken bu ülkeye bu kadar yardımı dokunan insana yapılana bak bu ülkeye darbe yapmış mütiş zarar vermiş insana yapılana bak ikisi arasındaki farkı gör ve gelde ülkenin insanlarından tiksinme
Olacağı buydu.
Yanmış kafasıyla buraya kadar demek. Zaten virüsü vermiş oldu almanları bol bol yalayın kendi ülkenizde bir şey yoksa eğer sebebi yobazlar ya da çomarlardır o yüzden nefret edin dışlayın ülkenizi avrupanın sümüklerini yalayın biz avrupalıyız rakı içeriz balık yeriz. Çomarlar 2 kilo makarnaya kanarlar onlar ezik toplum siz onlardan olmayın diyen bir adama saygı bile duyan birileri varsa diyecek sözüm yok zaten 😀 Kafalar hala patlak patlak geziyor bir kere Almanya bakın şöyle yapmış yükselmiş biz şöyle yapalım ki daha iyi olalım avrupayı geçelim. Üzerimizdeki saçma ezik algısını atalım dediğini duymadım. İşi gücü yok aaaaa ezik çomarların memleketi 😀 Sonra da gelir İnsan hakları var burda medeniyet var Türkiye de medeniyet yok insan hakları yok der. Oysa en büyük insan hakları suçunu kendisi işler toplumun büyük bir kesimine hakaret ederek. Ama tabi bu ülkemizde alkışla kaşılanıyor OOOOOOOOOOOOOO MEDENİ AVRUPALI KARDEŞİM HOŞGELDİN. AFFERİM ADAMSIN diye itham edilerek.
Hocam sen bu adamı hiç dinlememişsin anlaşılan
@yunus__sarigul Çok dinledim. Her seferinde vuruyor başka da bir cacığa yaradığını görmedim. Bir kaç tarihi yer v.s gezdi onlar güzeldi. Ne diyeyim klasik Türkiye'nin elit kesimi kafasını yaşıyorlar. İlber Ortaylı gibi o da anadoluya üniversite yapılmaz üniversite dediğin batı da olur diyordu onun da kafası yanıyor zaman zaman.
@hidir61 Hahahaha 😀 Eğer delikanlıysan kesin rakı da içmek zorundayız 😀 hadi canım ya bak bak değilsek arap da oluyormuşuz aşlskdas bu yorumları tüm ülkeye okutmak lazım millet anca aydınlanma yaşar 😀
@hidir61 😀 Afferim sana benim yazilar duzelir elbet calisarak fakat ya senin kronik kafan o duzelebilecek mi ? Hayati boyunca avrupanin sumuklerini yalamaya devam edecek mi bence degismeyecek olan o 😀 Ben 2 saat yerine 5 saat calisir onu duzeltirim sen canini sikma 🙂
sabah müge anlıyı bir izle kim kimin kaynına atlıyor gör...
adam geri donmus sanirim bilgilendirmeye devam😂😂😂gurbetcilerin gozu yaşlı
İnsanlık olarak bizden çok mu gerideler ? 😀 Ya sokağa çıkmıyorsun yada almanları tanımıyorsun . Antalyada Almanyaların tatile geldiği bir yerde yaşıyorum 😀