Derken anne fişi çeker. Masaüstüyse direk kapanır.eğer dizüstüyse ekran parlaklığı düşmeye oyun kasmaya başlar o saniyelerde fişi takacağım derken afk kalırsın ve yanarsın. İki durumda vahim sonla biter...
eskiden oyunu durdurmak için klavyedeki pause-break tuşuna basardık çoğu oyunda. pause'un ne anlama geldiğini bile bilmediğimiz o karanlık dönemden kalan bir alışkanlık o 😀 ben de zaman zaman istemsiz olarak kullanıyorum.
Aynı şekilde multiplayer, online gibi terimler de dilimize yerleşti. Burada Online'a hiç takılmamışsın mesela 🙂 @achfighter
bloodborne ve nioh ta çok oluyor bana 😀
Bloodborne'da single playerda da yok 😀
@mr-paramedik aynen. Ya telefonum çalar ya birisi bişey der 🙂
Odada konuşuyorum. Kendi kendine konuşma diyorlar. 😀
Karşıda adamlar var diyorum o kadar deli aynı oyunu mu oynuyorsunuz diyorlar. 😀
Derken anne fişi çeker. Masaüstüyse direk kapanır.eğer dizüstüyse ekran parlaklığı düşmeye oyun kasmaya başlar o saniyelerde fişi takacağım derken afk kalırsın ve yanarsın. İki durumda vahim sonla biter...
20 senedir tum teknolojik gelismelere ragmen, annelik kurumunun ayni kalmasi guzelmis.
eskiden oyunu durdurmak için klavyedeki pause-break tuşuna basardık çoğu oyunda. pause'un ne anlama geldiğini bile bilmediğimiz o karanlık dönemden kalan bir alışkanlık o 😀 ben de zaman zaman istemsiz olarak kullanıyorum.
Aynı şekilde multiplayer, online gibi terimler de dilimize yerleşti. Burada Online'a hiç takılmamışsın mesela 🙂 @achfighter