Samsung marka telefonların ekranları model fark etmeksizin çok pahalı. Kaç yıllık eski modeller bile 200 liralardan başlıyor. Hele ki Edge ve Note serisi cihazların ekranları ateş pahası 900 liradan aşağı değil. Yahu 900 liraya LED TV satıyorlar. 😀 Donanımhaber'in 2. el bölümünde ekranı kırık S7 Edge'ler 700-800 liradan satılıyor ama kimse yüzüne bakmıyor ekranı pahalı diye.

Apple'ın gözünü seveyim telefonun ekranına 900-1.000 lira vereceksen getir uğraşma sıfırını vereyim diyor.

Not : Fiyat tarifesi yan sanayi ekranlar içindir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap