İyi akşamlar Teknoseyir ailesi. Sizce resimdeki sistem olmuş mu ?
#akış #TeknoYardım #SistemTavsiyesi #kasım

İyi akşamlar Teknoseyir ailesi. Sizce resimdeki sistem olmuş mu ?
#akış #TeknoYardım #SistemTavsiyesi #kasım

Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ne için kullanacaksın sistemi bilmiyorum ama işlemciye ekran kartından daha çok bütçe ayırmak mantıksız geldi bana. tabi oyun dışında özel bir amacın varsa bilemem.
37,64 🙂
what is this bro ?
@medicaldr toplama bedelinden bahsediyor 🙂
Abo AMD Radeon RX 480...:=))) Fanboylar yolda geliyor kaç... Para ceplerinde kaldı mı bunlar rahatsız olan tipler... N-Sync ile başlayıp Justin Bieber sonuçlanınca böyle işte Sorry... Biz mi AMD yani Back Street Boys...
Onlar non-vidiacıysa bizde sapına kadar AMD'deciyiz 🙂
#redrebellion
@cmlds Onunda ruhunda linux vardır koç...:=)))
Soğutucu bu olabilir
http://www.teknobiyotik.com/donanim/overclock/islemci-sogutucu/silverstone-argon-serisi-ar-01-intel-775-115x-1366-amd-am2-am3-fm1-fm2-islemci-sogutucusu.html
Gayet güzel sistem.
Çok vaktim olmadığı için oyuna fazla zaman ayıramıyorum ama strateji (Hoİ4 vb.) sevdiğimden ekran kartına fazla yüklenmedim. Yaklaşık 2-3 sene sonra ekran kartını yükseltme etme ihtimalimde olduğu için işlemciye biraz abandım. Kasayı da Teknoseyir'de görüp beğenmiştim. Sabit diskte WD'nin Seagate'ten farkı ne ki?
Bence SeaGate daha iyi Blue modellerinde okuma hızları düşük olabiliyor, 3 yıl önce aldığım Barracuda hala taş gibi 200 mb/s okuma 180 mb/s yazma hızı var
@furkanemir 7 yıllık WD Black sorunsuz 🙂
Edit: Hele bir bozulsun. Doların bu haliyle öldüm desem yanlış olmaz.
@alper212 Parasından değilde içindeki veriler giderse. mıçtık 😛
@furkanemir parasından değil mi ? 1tb hdd yakında İkinci el motor parası olur 🙂 .
@alper212 yok bea ssd ler ucuzlar hdd ler iyice ucuzlar
@furkanemir USD 3,1801 gidiyor gönlümün efendisi baksana 🙂 11.11'de bi 15-20 parça bişi alıcaktık yarısını elemek gerekli herhalde.
@alper212 vallahi ya bende eledim bayağı bir ürün
6700 yerine 6600K daha iyi olur bence.
Benim yorum uçmuş?!?!?!?!