iPhone'da iPhone'u olanlara iMessage ile mesaj gönderiyor. Bunu istediğim kişilere nasıl kapatabilirim? SMS göndermek istiyorum yani. Baya hayati konu yardım lütfen. Bulamadım internette. @superiyot
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Karşı tarafta SMS olarak mı almak istiyor iPhone'dan Android'e geçme gibi bir neden dolayı yoksa siz mi SMS olarak yollamak istiyorsunuz ?
Ben sms göndermek istiyorum çünkü karşıdakinin smsi yok. Ama iMessage da lazım bana. Başkası için. @retotul
@agab Karşınızda ki kişi eğer iMessage'ı alamazsa otomatik olarak SMS ile gönderme seçeneğinin çıkması lazım .
@pope daha 1 hafta öncesine kadar bu kişiyle sms olarak konuşuyordum. iPhone vardı onda yine. Ama geçen gün biryle iMessage ile konuşmaya başladım. Bu sefer de geçen konuştuğum sms alamaz oldu
@agab Sms olarak alamaz derken ? Eğer iMessage iPhone'una ulaşmıyorsa SMS olarak yolla seçeneğinin otomatik aktif olması lazım sizin tarafınızda . İsterse hem Mac'ine hem de iPad'ine iMesaage ulaşsın eğer mesaj attığınız kişinin telefonuna gitmiyorsa o mesaj SMS olarak yolla seçeneğinin devreye girmesi lazım .
@pope aktif değilmiş seçenek aktifleştirdim şimdi. 5dk içinde sms e geçti
Varmış buldum 😄 SMS olarak gönder
Edit: olmadı 😞
Karşıdaki kişiyi mail adresiyle beraber kaydettiyseniz mail adresini silip tekrar deneyin. Ya da mesaj gönderirken kişinin telefon numarasını seçip (mail adresiyle kayıtlıysa iki tane gözükür) göndermeyi deneyin. Büyük ihtimalle karşıdaki kişi iMessage ile alınan mesajlarda mail adresiyle beraber telefon numarasını da tiklediği için işe yaramayacak, ama denemekten zarar gelmez.
Mesajı gönderin ve daha gönderirken mesajın üstüne basılı tutun ve SMS olarak gönder deyin. işlem tamam 🙂 Karşı tarafın interneti yoksa falan imesajı görmez. yada zaten sizin internetiniz yoksa telefon imesaj aktif olsa bile siz gönderdiğinizde sms olarak gönder yaparsınız sms olarak gider. 😉