iPhone'da iPhone'u olanlara iMessage ile mesaj gönderiyor. Bunu istediğim kişilere nasıl kapatabilirim? SMS göndermek istiyorum yani. Baya hayati konu yardım lütfen. Bulamadım internette. @superiyot

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Papa Emeritus @pope

    Karşı tarafta SMS olarak mı almak istiyor iPhone'dan Android'e geçme gibi bir neden dolayı yoksa siz mi SMS olarak yollamak istiyorsunuz ?

  • Agab @agab

    Varmış buldum 😄 SMS olarak gönder
    Edit: olmadı 😞

  • T01 @t

    Karşıdaki kişiyi mail adresiyle beraber kaydettiyseniz mail adresini silip tekrar deneyin. Ya da mesaj gönderirken kişinin telefon numarasını seçip (mail adresiyle kayıtlıysa iki tane gözükür) göndermeyi deneyin. Büyük ihtimalle karşıdaki kişi iMessage ile alınan mesajlarda mail adresiyle beraber telefon numarasını da tiklediği için işe yaramayacak, ama denemekten zarar gelmez.

  • ahmthmdi @ahmthmdi

    Mesajı gönderin ve daha gönderirken mesajın üstüne basılı tutun ve SMS olarak gönder deyin. işlem tamam 🙂 Karşı tarafın interneti yoksa falan imesajı görmez. yada zaten sizin internetiniz yoksa telefon imesaj aktif olsa bile siz gönderdiğinizde sms olarak gönder yaparsınız sms olarak gider. 😉