Şu an Fifa 16 Ps3 sürümünü oynuyorum. İndirime girince dayanamadım aldım. Kendimi bildim bileli Pes oynayan biri olarak söylüyorum ki oyun gerçekten çok güzel ve çok daha kapsamlı. Gerçi ben Pes oynadığım halde Fifa'nın daha iyi bir oyun olduğunu hep söylemişimdir.

Pes, Fifa'nın yanında çok daha kolay, eğlencelik bir oyun. Bence millet bu yüzden Pes'i seviyor. Ama Fifa çok daha fazla gerçekçi. Neyse, biraz daha takılalım bakalım 🙂 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap