Şu an Fifa 16 Ps3 sürümünü oynuyorum. İndirime girince dayanamadım aldım. Kendimi bildim bileli Pes oynayan biri olarak söylüyorum ki oyun gerçekten çok güzel ve çok daha kapsamlı. Gerçi ben Pes oynadığım halde Fifa'nın daha iyi bir oyun olduğunu hep söylemişimdir.
Pes, Fifa'nın yanında çok daha kolay, eğlencelik bir oyun. Bence millet bu yüzden Pes'i seviyor. Ama Fifa çok daha fazla gerçekçi. Neyse, biraz daha takılalım bakalım 🙂 #akış

Nedenini söyleyim, bende bilmiyordum arkadaşım PES te gösterdi. Oyun içi hızı PES te iki katına çıkarabiliyorsunuz, fakat bildiğim kadarıyla Fifa da yok. Ama FIFA yine de çok güzel.
Fifa'da da hız ayarı var ama
Hmm, hiç işim düşüp bakmadım. Lisanssız olmuyor, FIFA'nın en büyük artısı bu sanırım...
çıktığında pes 3 te 1 fiyata idi pesi aldım ama hiç memnun değilim oynanış güzel de çok hata var ve lisansın L si yok oyunda. düşün artık melo hala galatasarayda 😀
Evet. Lisans konusunda Pes çok sıkıntılı. En sevdiğim lig olan Premier Lig'in halini söylememe gerek bile yok sanırım. Ayeıca Fifa'da çok daha fazla lig var. Süper lig bile tam şekilde.
Ahh fifa ah çok pahalı cıktı be dostum
Vallaha şu an Ps3 ve Ps4 için indirimde. 😀 Ps3'e 74 tl, Ps4'e 84 tl.
anaam ben pesi 70 e aldım fiyatlara bak ya 🙁 neyse bende nişanlımı kandırıp ps4 aldırtacam kendime az kaldı düğünden sonra 😀
Bildiğim kadarıyla dünya genelinde FIFA, PES'ten daha fazla oynanıyor; bizim ülkede PES'in daha fazla sevilmesini de alışkanlık ve ön yargılara bağlıyorum.
Wining Eleven'dan kalma alışkanlık bence de.