#akış Bu kadar insanın gelipte böylesine güzel şeyler yazması gerçekten gördüğümde çok mutlu etti. Üstüne ben yokkende verdiğiniz o tepkilerle, mesajlarla birleştirince bana en iyi ilaç oldu diyebilirim. Bir süredir özel olarak yaşadığım olayların zincirleme bir şekilde artmasıyla sanırım vücudun verdiği bir tepkiydi bu sıkıntım. Ancak şuanda gerçekten iyiyim bugün tekrar kontrole gittiğimde bir sıkıntı kalmadığı -şimdilik ve umarım sonsuza kadar artık- tescillenmiş oldu. Yanımda olan ve destek veren herkese tekrardan teşekkürler 🙂
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Guzel insan, bak bu kadar insan merak etti.
Yorma kendini 🙂
Ateş edicek.
Tekrar geçmis olsun abi tekrarlamaz inşallah 😉
ilanı kaldıralım mi usta? 🙂 https://teknoseyir.com/durum/462180
kahkaha attım 😀 Çok başarılı
Hoşgeldin
Geçmiş Olsun...
geçmiş olsun reis
Geçmiş olsun reis, kendine iyi bak adamın canını sıkma 😒😒☺☺
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun tekrar. Videolara başla da tasarım yapalım 😀 @cantugsahiner
Sağlık her şeyden önemli, koyver gerisini. Geçmiş olsun.
sensiz olmaz reis. kaybolma biryere. 😀
dönmene çok çok çok sevindim 😀
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun yalnız geçen hafta ameliyat oldum ne oldu ne bitti bilmiyorum? Şubat'ın son haftası benim için kötü geçti galiba burada da bir şeyler dönmüş.